De Voetbalquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makanaky

Well-known member
Blijf ik bij Ajax - NEC halve bekerfinale.

In 1971 werd deze nog op neutraal terrein gespeeld, het Haagse Zuiderpark welteverstaan. Aanvankelijk kon de wedstrijd geen doorgang vinden. Waarom niet?

ik hoop dat de club die Ajax uitschakelde dit seizoen ook de finale haalt.

Second that.
 

Makanaky

Well-known member
De palen waren idd doorgezaagd maar naar alle waarschijnlijkheid door Nijmegenaren die ontevreden waren met de keus voor Den Haag als speelstad. In een vorige ronde had NEC namelijk ADO uitgeschakeld en zou het 'neutrale' publiek dus automatisch op de hand van Ajax zijn(!) Nu in geen honderd jaar meer voor te stellen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb nog wel een mooie Ajax-PSV vraag. Wat zijn de twee buitenlanders die het vaakst gescoord hebben bij ontmoetingen tussen Ajax en PSV? (In Eindhoven ?n Amsterdam dus).
 

Abubakari

Well-known member
Nou, dat nooit verwachte punt heb je flink gevierd zo te zien. Van Bommel is geen buitenlander en van Bommel is (in meerdere opzichten) dus fout.
 

Unregistere

Well-known member
Op dit moment zijn de amateurspelers Giovialli Serbony (VVSB) en Jaouad Chraou (OJC Rosmalen) met vier goals gedeeld topscorer van het toernooi om de KNVB Beker. Zij delen die status met ??n profvoetballer, die er ook vier maakte in de beker. Wie is dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan