De Voetbalquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Dan zal ik er ??n doen van onze voetbalquiz:

Bij welke clubs speelde Emanuelson in Itali?
 

Fregge

Well-known member
Dan gooi ik er een nieuwe vraag in: Wat is de maximale afstand tussen de cirkel bij het strafschopgebied en de rand van het strafschopgebied?
 

DeftonesJP

New member
Deze gooide je gisteren op twitter Fregmans. Dat staat gelijk aan googelen dus ik zal maar geen antwoord geven.
 

Fregge

Well-known member
Deze gooide je gisteren op twitter Fregmans. Dat staat gelijk aan googelen dus ik zal maar geen antwoord geven.

Dat was de afstand van de achterlijn en de lijn van het strafschopgebied. Dan moet je nog de afstand weten tussen de penaltystip en de cirkel van het strafschop gebied. En dan is 't een simpele rekensom. Hij zat al wel in de goede richting.
 

DeftonesJP

New member
Vrijdag hadden wij de voetbalquiz bij onze club en als we er zo'n vraag in hadden gedaan dan waren we waarschijnlijk gelynched. Ik heb zo nog wel een leuke vraag voor de liefhebbers.
 

DeftonesJP

New member
Bij welke club was dat Deftones?

CVV Be Fair te Waddinxveen. Ik zit met nog drie andere in de organisatie dus wij hadden de quiz bedacht, gepresenteerd en nagekeken. Het is behoorlijk wat werk maar het was zeer geslaagd. Er deden 26 koppels mee wat een recordopkomst is voor ons. De club heeft aardig wat knaken verdiend die avond in elk geval.

Edit: mijn favoriete vraag van die avond; bij welke club heeft Michael 'the king of pop' Jackson in het bestuur gezeten?
 

Unregistere

Well-known member
CVV Be Fair te Waddinxveen. Ik zit met nog drie andere in de organisatie dus wij hadden de quiz bedacht, gepresenteerd en nagekeken. Het is behoorlijk wat werk maar het was zeer geslaagd. Er deden 26 koppels mee wat een recordopkomst is voor ons. De club heeft aardig wat knaken verdiend die avond in elk geval.

Mooi, een geslaagde avond zo te lezen. Daar doe je het voor! :duim:

Be Fair ken ik wel. Die hadden vorig jaar nog interesse in onze derde doelman, maar die koos uiteindelijk voor DCV.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan