De Voetbalquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fregge

Well-known member
Boerrigter zit al een tijdje niet meer op voetbal; Dorus de Vries zit daar wel toch? Volgens mij zitten we al over de 11.

Ola John speelt nu bij Deportivo, Van Ginkel inmiddels bij PSV, Depay is bijna rond met Lyon, Bouy zit bij PEC (en die hebben volgens mij geen EC1/CL gewonnen). Volgens mij een redelijk verouderde vraag haha.

*Edit*
Ik ben het aan het opzoeken, dus ik ga niet meeraden. Er mist nog 1 opvallende.
 

Batigoal

Well-known member
Ola John speelt nu bij Deportivo, Van Ginkel inmiddels bij PSV, Depay is bijna rond met Lyon, Bouy zit bij PEC (en die hebben volgens mij geen EC1/CL gewonnen). Volgens mij een redelijk verouderde vraag haha.

*Edit*
Ik ben het aan het opzoeken, dus ik ga niet meeraden. Er mist nog 1 opvallende.

Ik las de vraag als 'spelers onder contract bij', maar het gaat dus om waar ze hun wedstrijden spelen.
 

Fregge

Well-known member
Och ja. Die mag alleen geen interlands meer spelen voor Nederland, maar het is inderdaad wel een halve Nederlander.
 

Balderas

New member
Ik zocht idd Bacuna. Ik vond hem Nederlands genoeg

Lam en Ciftci zijn wel wat arbitrair moet ik toegeven.

Lam had ik ook niet meegerekend hoor, maar als Ciftci wel goed was geweest dan had Lam dat ook kunnen zijn.

Maar volgende vraag.

Tegen welke club maakte Henk Timmer zijn debuut voor ajax en wat was de uitslag?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij was op dat moment tweede doelman achter Stekelenburg, die viel in deze uitwedstrijd geblesseerd uit.

Ik heb al die wedstrijden afgezocht en de wedstrijd gevonden. Kan me niet voorstellen dat iemand dat uit het hoofd weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan