De voetbal glazen bol voor 2019

Abubakari

Well-known member
Dus Ajax vangt minimaal 150 miljoen maar koopt 0 nieuwe spelers omdat ze met jong AJAX de eredivisie in gaan.
:D
Ik wil wel geloven dat jij nooit prijzen pakt bij de DVK league.
 

Mario

Well-known member
*Ajax reikt tot de halve finales in de CL, waar ze stranden tegen de uiteindelijke winnaar Juventus.
*PSV pakt de 25e titel in de Eredivisie, mede door winst tegen Ajax en Feyenoord.
* Luuk de Jong wordt topscorer en vertrekt na de zomer naar Engels kampioen Liverpool.
*Feyenoord wint de beker, en de JCS. Van Bronckhorst krijgt een contract voor het leven, in ieder geval totdat de nieuwe Kuip klaar is.
* De Graafschap, FC Groningen en PEC degraderen
* Den Bosch, GAE en Sparta promoveren.
* Oranje wint de NL, en verslaat Duitsland opnieuw in de EKKW. Oranje lijkt de grote favoriet voor het komend EK.
*De Rode Duivels lijken kwalificatie mis te lopen in hun groep.
* De dames zijn vroeg uitgeschakeld op het WK, en zijn uiteindelijk niet beter dan de mannen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dus Ajax vangt minimaal 150 miljoen maar koopt 0 nieuwe spelers omdat ze met jong AJAX de eredivisie in gaan.
:D
Ik wil wel geloven dat jij nooit prijzen pakt bij de DVK league.

Dat is toch de Ajax filosofie? Eigen Jugend Erst. Met 150 miljoen kan Ajax niks, welke topspelers willen naar Ajax komen?
 

Abubakari

Well-known member
Dat is toch de Ajax filosofie? Eigen Jugend Erst. Met 150 miljoen kan Ajax niks, welke topspelers willen naar Ajax komen?

Tadic bijvoorbeeld.

Dat beleid van alleen eigen jeugd zijn ze van afgestapt, dat was je nog niet opgevallen?
 

Unregistere

Well-known member
Weinig is echt uitgekomen uit mijn glazen bolletje. Of wel een beetje, maar dan toch anders... Alleen de promotie van Sparta en degradatie van Excelsior klopte 100%. En dat er een biografie van Gözübüyük komt.

Binnenkort maar eens een beetje oppoetsen om te zien of er voor 2020 wellicht betere voorspellingen in te zien zijn.
 
Bovenaan