De verschrikkelijke DVK-Lijst verkiezing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Present.

Born in the USA. Kom op man, 5 minuten hysterisch gillen in een microfoon en een beetje raggen op een gitaar. Onbegrijpelijk dat mensen hier van houden.
 

Mr. Wrong

New member
Ik vind het best lastig om een lijstje te maken. Als het kut is, ken ik de naam ook vaak niet, want zet snel iets anders op.
En ik heb ook geen auto...
 

Janssen

Well-known member
9. Keane - Somewhere Only We Know (doorsnee en eentonig, dit staat over 10 jaar echt niet meer in de lijstjes)

Oh ja, alles van uberzeikband Keane inderdaad.

Vanochtend op de radio: Hoobastank - The Reason. Die moet ook hoge ogen gooien in een lijst als deze.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben VOF de Kunst met dat verschrikkelijke Suzanne vergeten. Die gillende mensen tussendoor, vreselijk!
 

Fabian

Active member
Mag ik Toontje Lager nog nomineren? Met stomme teksten als 'ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond'.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mag ik Toontje Lager nog nomineren? Met stomme teksten als 'ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond'.

Dat mag zeker. En niet alleen vanwege de stompzinnige teksten, maar ook vanwege dat irritante zeikstemmetje van de zanger.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij kunnen we de hele top2000-lijst nemen en heeft over elk nummer wel iemand wat te zeuren... :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Frank Boeijen heeft een paar prachtige liedjes gemaakt. Die hoort er dus wat mij betreft niet in.
 

JFK

Well-known member
Doe maar met Pa.
Als ik dat hoor krijg ik spontaan bronchitis.
Sowieso het stemgeluid man Ernst Jansz is slecht voor mijn humeur.
 

JFK

Well-known member
Frank Boeijen heeft een paar prachtige liedjes gemaakt. Die hoort er dus wat mij betreft niet in.

Frank Boeijen hoort er wel in.

Ik weet niet waar de teksten over gaan. Ik versta er echt geen reet van.
 

JFK

Well-known member
Mag ik Toontje Lager nog nomineren? Met stomme teksten als 'ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond'.

Zoveel te doen.
Hoe kan je het verzinnen. Wat een debiele tekst.
"Ik moet nog eens wat jatten van een Italiaan."
Dit verzin je toch niet?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Frank Boeijen hoort er wel in.

Ik weet niet waar de teksten over gaan. Ik versta er echt geen reet van.

Qua teksten is Frank Boeijen juist veel beter dan de meeste andere Nederlandse artiesten. Ik kan me wel voorstellen dat je het niet zo hebt op zijn stem.
 

JFK

Well-known member
Qua teksten is Frank Boeijen juist veel beter dan de meeste andere Nederlandse artiesten. Ik kan me wel voorstellen dat je het niet zo hebt op zijn stem.

Ik neem het graag van je aan. Ik zal ze eens lezen. Ik kom daar zo op terug.

Rod Steward met Sailing.
Ontzettend kut toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan