De verschrikkelijke DVK-Lijst verkiezing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makanaky

Well-known member
Michael Bolton - How am I Supposed to Live Without You
Meatloaf - Paradise
Justin Bieber - Baby
Schni schna schnappy
Jody Bernal
Bongiovi
Bruce Springsteen
 

inhethoekje

Active member
Draai Michelle van The Beatles als ik bij je op visite ben en de kans bestaat dat ik het Bep van Klaveren woordenboek volledig opdreun, als het nummer is afgelopen doe ik weer aardig.
 

Shayman

New member
Dit zal wel een wat arbitrair lijstje worden want er is genoeg wat ik thuis nooit op zou zetten maar wat prima gaat in combinatie met een feestje en/of een aantal potten bier.

1 Celine Dion (My heart wil go on)
2 Borsato (Rood)
3 Herman van Veen (Anne)
4 Wonderwall - Oasis
5 Nothing compares to you - Sinead O'Connor
6 Onderweg - Abel
7 Last Christmas - Wham
8 Happy - Pharell Williams
9 Pastorale - Shaffey en List
10 Mag ik dan bij jou - Claudia de Breij

Bij de bovenste 3 heb ik tussen haakjes een nummer erbij gezet want die mensen verteren mijn oren gewoon compleet niet, de rest zijn het gewoon heel vervelende nummers van artiesten die ook wel eens wat leukers hebben gemaakt.
 

JFK

Well-known member
Abel met onderweg.......ja die is wel heeeel verschrikkelijk slecht ja.
Dat zeikerige nasale stemmetje, gatverdamme!
 

Jozsef

New member
Ik ben niet echt fan van Guns N Roses. Totaal niet mijn muziek.
Met John Miles heb ik daartegen weer geen probleem en Brabant vind ik best een goed nummer (wel een van de weinige van Guus)

Jou neem ik echt nooit meer serieus. Als ik dat al deed.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben bij nummer 1 van de lijst begonnen.

1. Boudewijn de Groot ? Avond.. Als je het zelf al geen goed nummer vindt, val mij er dan ook niet mee lastig, lul.
2. Dire Straits ? Brothers in Arms. Gaaaaap, wat langdradig.
3. Coldplay ? Fix You. FUCK YOU! Meest overschatte band van de laatste tien jaar.
4. Racoon ? Oceaan. Flikker op. Neem een roeiboot en kom nooit meer terug!
5. Pharrel Williams ? Happy. Happy?! Dat maak ik zelf wel uit kloothommel!
6. The Alan Parsons Project ? Old and Wise. Het snot gaat spontaan lopen bij het horen van dit nummer.
7. Adele ? Someone like you. Die uithalen doen me denken aan Dion, brrrrrr.
8. Simon and Garfunkel ? Sound of silence. Hou je klep dan ook dicht!
9. The Rolling Stones ? Angie. AEEEEEEEEENGIE. Wat een verschrikkelijk wijf moet dat zijn geweest.
10. The Beatles ? Hey Jude. Lalalalalalalaa. Ga een kerkkoortje beginnen, stelletje hippies!
 

erka

Well-known member
Vond JFK wel een heel stuk beter, moet ik zeggen hoor.

Maar keep them coming. Zou wel willen verzoeken om echt een top10 te maken met nummer+artiest.
 

De Wolf

Well-known member
Van de top 100 van vorig jaar kan ik al 10 nummers noemen

10 Guns N Roses - November Rain (persoonlijke rede)
19 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou (Te gehyped)
21 Racoon - Oceaan (wat is hier bijzonder aan?)
25 Pharell Williams - Happy (Bah)
36 Coldplay - The Scientist (Aftreksel van nummer 38)
38 John Lennon - Imagine (Nooit een mooi nummer gevonden)
68 Marco Borsato - Dochters (Ik ben allergisch voor Marco)
82 Dotan - Home (Zal ook komen door zijn andere nummers)
93 Adele - Skyfall (Ze heeft best een paar goede nummers, maar
100 Jeff Buckley - Hallelujah (tig keer uitgekouwd)
 

Unregistere

Well-known member
100 Jeff Buckley - Hallelujah (tig keer uitgekouwd)

Dat kan je dan Buckley wellicht nog het minst kwalijk nemen. Was een van de eerste generatie covers van het nummer. Al kun je wel stellen dat de meeste mensen zijn versie kennen en die coveren, zodat hij wel verantwoordelijk is voor de laatste vertolkingen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
1. Mariah Carey - All I want for Christmas... (Ik haat dit liedje. En het wordt helaas elk jaar weer voortdurend gedraaid rond de kerst. De horror)
2. Beyonce - Single Ladies (Als nr 1 niet zo vaak gedraaid zou worden, zou deze op 1 staan. Ik vind Beyonce op z'n zachtst gezegd een ordinaire kut en dit liedje is haar aller ergste)
3. Volumia - Hou me Vast (Griezel nummer 1 in deze lijst. Wat een engnek is die Xander. En dan die teksten.... Brrrr!)
4. Bee Gees - Stayin Alive (Die stemmetjes... Wie vindt dat mooi? Het klinkt nergens naar. En dan is dit hun slechtste. Van die ik ken althans)
5. Daddy Yankee - Gasolina (Deze staat symbool voor de ergste muziekstroming ooit: Bubbling. Een stroming volledig gebaseerd op vrouwontering. Het zou verboden moeten worden. Serieus.)
6. Paul de Leeuw - Ik heb je Lief (Griezel nummer 2. Ik kan deze man niet uitstaan. Dit liedje is wel het toppunt. Of dieptepunt zo u wilt.)
7. Mika - Lollipop (Echt, wat is dat voor shit? Die hele vent is niet om aan te horen. En dan is dit liedje nog een overtreffende trap.)
8. Jeroen van der Boom - Jij bent zo (Griezel nummer 3. Ik heb een hekel aan alles van die man. Dus ook aan zijn muziek.)
9. Alicia Keys - Empire State of Mind (Meisje, schreeuw niet zo. Het klinkt nergens naar.)
10. Birdy - Skinny Love (Dat stemmetje, part 2. Ik krijg er rode vlekken van.)


Ik heb alleen maar voor liedjes gekozen die door een grote groep mensen serieus genomen wordt. En er zal me de komende dagen ongetwijfeld nog wel het ??n en ander binnen schieten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan