SteijnIk hoop natuurlijk dat ze succes hebben, maar ik geloof er niet in. Benieuwd wie ze in december gaat opvolgen. Schip maar weer bellen?
Die directie zou toch wel grondig onderzoek hebben gedaan wie Farioli moest opvolgen? Of laat ik zo zeggen, neem aan dat ze lijsten hebben liggen met trainers die dicht tegen het Ajax DNA aanzitten.Ik hoop natuurlijk dat ze succes hebben, maar ik geloof er niet in. Benieuwd wie ze in december gaat opvolgen. Schip maar weer bellen?
Door Mislintat.In de wetenschap dat je al eens op een zijspoor bent gezet
Advocaat wil vast wel tussenpaus zijn. Prima puinruimer voor 'n half jaartje.Ik hoop natuurlijk dat ze succes hebben, maar ik geloof er niet in. Benieuwd wie ze in december gaat opvolgen. Schip maar weer bellen?
😄Advocaat wil vast wel tussenpaus zijn. Prima puinruimer voor 'n half jaartje.
Tevens F-Side hooligan!Zal ik maar zeggen wat iedereen eigenlijk denkt? Heitinga is een sulletje.
Waarom is Heitinga zo'n goede trainer? 'Hij is tactisch heel goed, heeft een fantastisch karakter en de juiste mentaliteit en hij is sociaal sterk', antwoordt Tadic. 'Denk je dat het toeval is dat Jurriën Timber, Mohammed Kudus, Edson Alvarez, Steven Berghuis, Steven Bergwijn, Jorrel Hato, Kenneth Taylor, Brian Brobbey en ik allemaal zo enthousiast over hem zijn? Mijn ervaringen met Heitinga zijn gewoon heel goed.'Zal ik maar zeggen wat iedereen eigenlijk denkt? Heitinga is een sulletje.
Ajax heeft idd de nieuwe Arne Slot aangesteld als je de berichten mag geloven...Waarom is Heitinga zo'n goede trainer? 'Hij is tactisch heel goed, heeft een fantastisch karakter en de juiste mentaliteit en hij is sociaal sterk', antwoordt Tadic. 'Denk je dat het toeval is dat Jurriën Timber, Mohammed Kudus, Edson Alvarez, Steven Berghuis, Steven Bergwijn, Jorrel Hato, Kenneth Taylor, Brian Brobbey en ik allemaal zo enthousiast over hem zijn? Mijn ervaringen met Heitinga zijn gewoon heel goed.'
Juist niet. Iedereen is ultra negatief. Hier, op Ajax showtime, de meeste media.Ajax heeft idd de nieuwe Arne Slot aangesteld als je de berichten mag geloven...
Ajax, Atletico, Everton, WK finale.Heitinga heeft de uitstraling van Jasper Cillessen. Een bang hondje. Kan hij niks aan doen.
Dat zegt natuurlijk niks. Dat kan je namelijk beïnvloeden door bepaalde dingen weg te laten. Je interviewt een x aantal mensen om wat te vinden over y. De ene groep zegt dit de andere groep dat... Vervolgens laat je alleen de mensen in je artikel/op beeld die ondersteunen wat je wil zeggen...Aan de andere kant hoor je lovende woorden van mensen die met hem gewerkt hebben, oa Arne Slot.
Ja, mooie clubs e.d. inderdaad. Maar dan kan je nog steeds een uitstraling van een bang hondje hebben...Ajax, Atletico, Everton, WK finale.
Maar je hebt gelijk hoor.😏