Ook met zijn andere clubs, Huesca en Vallecano is hij gedegradeerd... (ok, ook wel gepromoveerd vanuit de Segunda)Dus eerst Girona de tweede divisie in helpen en komend jaar Ajax de KKD in🤩
In de wandelgangen is allang bekend dat ik multimiljonair ben.Dat was toch allang bekend in de wandelgangen.
In de wandelgangen is allang bekend dat ik multimiljonair ben.
Anderlecht wordt genoemd.Garcia zal wel vertrekken, dat liet hij zelf min of meer blijken afgelopen weekend.
Niet in die wandelgangen.En al 63 jaar dood.
Niet in mijn wandelgangen.In de wandelgangen is allang bekend dat ik multimiljonair ben.
Mislintat werd ook begeerd door velen....Tsja, degraderen is natuurlijk niet zo best. Aan de andere kant wilde Leverkusen hem ook graag halen en Villarreal was ook geïnteresseerd, dat zal niet voor niets zijn. Dat hij geen Engels spreekt is wel een dingetje, maar goed dat deed Grim ook niet.
Of hij heeft toch wel kwaliteiten en clubs kijken wat verder dan alleen de degradatie. Kompany degradeerde met Burnley en maakte vervolgens van Bayern een voetbalmachine. Rijkaard is ook wel bekend.Mislintat werd ook begeerd door velen....
Het voetbalwereldje in het algemeen blinkt ook wel uit door papegaaigedrag... Als 1 iemand zegt dat een trainer/speler goed is wil direct iedereen die hebben.
Zeker, maar blijkbaar is er dus wel vertrouwen en interesse in hem.We hebben het niet over 1 degradatie he...(maar met alle clubs waarmee hij gewerkt heeft...)
Dat klopt ja, maar dat zou toch heel erg zijn. Gezien de situatie waar Ajax in zit had ik toch een wat veiligere optie gekozen...We gaan het zien. Als het niet goed gaat ligt hij er in november ofzo uit en komt er weer een ander. Zo moeilijk is het allemaal niet.