De (tijdelijke) trainer van Ajax: John Heitinga

erka

Well-known member
Met terugwerkende kracht behoort het vertrek van Farioli toch wel tot de 10 domste managementbeslissingen ooit genomen in het voetbal.

JMD

Well-known member
Met terugwerkende kracht behoort het vertrek van Farioli toch wel tot de 10 domste managementbeslissingen ooit genomen in het voetbal.
Volgens mij ging Farioli zelf weg...

En was het volgens jou dan verstandig beleid om Grim te laten zitten?
Het probleem zit veel dieper dan de trainer. En wat nou als Garcia van de komende 8 duels er ook maar een stuk of 2-3 wint? Ga je die dan ook weer opofferen?

Abubakari

Well-known member
Dat was al wat langer duidelijk. Met Farioli had Ajax nu de tweede plaats al binnen gehad. Alle spelers waren zeer enthousiast over hem. Moderne trainer, zette de boel professioneel op poten na de amateuristische bende die het was en nu weer is.
Volgens mij ging Farioli zelf weg...
Omdat ze niet aan zijn eisen wilden voldoen.

Batigoal

Well-known member
Het probleem zit veel dieper dan de trainer. En wat nou als Garcia van de komende 8 duels er ook maar een stuk of 2-3 wint? Ga je die dan ook weer opofferen?
Geen idee, dan zal die ongetwijfeld komende zomer weer vervangen worden. Fraai is het allemaal niet, maar het is wat het is. Dat er in de afgelopen paar jaar door Hamstra, Mislintat en Kroes telkens prutsers zijn aangesteld betekent niet dat je iemand die ook niet presteert maar moet laten zitten.

gevegt

Well-known member
Zou het ook kunnen dat Garcia al voorbestemd was om na het seizoen hoofdtrainer te worden en dat dat nu gewoon iets naar voren is geschoven?
Dat lijkt mij iig veel logischer.

Eef de Kip

Well-known member
Hoe er ook over denkt, feit is dat het niet langer kon met Grimm, het wordt met de week aantoonbaar slechter dus kan ik me voorstellen dat je afscheid neemt. Helemaal met het oog op een evt 2e plek waar je nog steeds alle kans op hebt.

erka

Well-known member
Hoe er ook over denkt, feit is dat het niet langer kon met Grimm, het wordt met de week aantoonbaar slechter dus kan ik me voorstellen dat je afscheid neemt. Helemaal met het oog op een evt 2e plek waar je nog steeds alle kans op hebt.

Het sprookje is uit. En de sfeer zal wel grimmig zijn!

• Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Zou het ook kunnen dat Garcia al voorbestemd was om na het seizoen hoofdtrainer te worden en dat dat nu gewoon iets naar voren is geschoven?
Dat lijkt mij iig veel logischer.
Punt is alleen dat stel dat het de komende weken niet beter gaat dat je dan direct al Garcia's aanstelling ook hypothekeert.
Een nieuwe trainer moet je een eerlijke kans geven, dus geef hem een voorbereiding de kans, nu kom je ineens binnen en moet je in 4 dagen alles op de rit krijgen.

Bovenaan