Het sprookje is over.
Aaand he's gone...
Nu die Spanjaard voor de groep.
Tuurlijk niet. Het zal ongetwijfeld een paar duels iets beter gaan (simpelweg omdat spelers het bij een nieuwe trainer altijd beter doen (bewijsdrang enz)) maar daarna blijkt de selectie gewoon niet goed.Wat een circus daar bij Ajax. 3de trainer in een seizoen. Gaat die nieuwe Ajax wel op de rit krijgen?
Mits het natuurlijk een vriendje van Jordi is, want dat lijkt momenteel het enige criterium...Deze Garcia wordt straks ook weer vervangen door de volgende Spanjaard?
Ik denk dat je als club en directie nu keihard afgaatTuurlijk niet. Het zal ongetwijfeld een paar duels iets beter gaan (simpelweg omdat spelers het bij een nieuwe trainer altijd beter doen (bewijsdrang enz)) maar daarna blijkt de selectie gewoon niet goed.
Nogmaals: aangesteld voor jong Ajax. Ik neem aan ook alleen maar tijdelijk bij het 'grote' Ajax. Maar ja, vast wel uit het netwerk van Jordi.Mits het natuurlijk een vriendje van Jordi is, want dat lijkt momenteel het enige criterium...
Maar even serieus, had nog nooit echt gekeken naar wat Garcia nou gedaan had in zijn trainerscarriere, net even wel gedaan: hij won 2x de dubbel bij RB Salzburg (wat in die tijd net zo knap was als met Bayern de BL winnen (RB won 10x op rij de titel toen)), maar daarna Saint Etienne, Piraeus, Celta Vigo, Stade Reims, OH Leuven, Guadalajara... Overal ontslagen.
Hoe kom je dan bij hem uit?
Mwah, ik had meer het idee dat hij voor Jong Ajax werd aangesteld om voor te sorteren op Ajax 1 per komende zomer...Nogmaals: aangesteld voor jong Ajax. Ik neem aan ook alleen maar tijdelijk bij het 'grote' Ajax. Maar ja, vast wel uit het netwerk van Jordi.
Volgens wie dan?Gelukkig is Garcia geen modale trainer....
Bij zijn laatste 6 clubs ontslagen...
Maar goed, dat is inmiddels al de Nieuwe Verlosser begreep ik, omdat de Zoon van de échte Verlosser hem aangesteld heeft.
Mwah, die laten een trainer zitten die 29 verliespunten heeft behaald in 26 duels...Een nog grotere teringzooi als bij Feyenoord, best knap gedaan….
Beetje om je heen lezen op social media, youtube, dvk enz en je leest het...Volgens wie dan?
Ja social media, daar noem je ook wat. Maar hij heeft het iets beter gedaan dan Willem Weijs bij Jong Ajax, dat is een feit. En daar put men vertrouwen uit, ik ook wel. Je leest in elk geval dat hij aandacht besteed aan het tactische aspect op de training, iets wat de voorgaande trainers dit seizoen niet deden.Mwah, die laten een trainer zitten die 29 verliespunten heeft behaald in 26 duels...
Weet niet wat beter is: een club die een falende trainer laat zitten omdat het een kind van de club is of een club die zelfs een interimtrainer ontslaat.
Beetje om je heen lezen op social media, youtube, dvk enz en je leest het...