De (tijdelijke) trainer van Ajax: John Heitinga

Batigoal

Well-known member
Blijft het toch onzin om random namen te noemen die verder nergens op gebaseerd zijn behalve dan op wat een analist of journalist zelf bedenkt en zegt/schrijft?

Nieuws is feiten, dus wat jij nieuws noemt is geen nieuws maar zijn de suggesties van enkele analisten en journalisten.
Tsja, ik ga er van uit dat de journalisten van in principe serieus te nemen media niet zomaar wat namen de ether in slingeren, maar uitgaan van info die ze hebben. En anders is het, zoals zwammy al aangeeft, ook wat saai en kun je net zo goed een deel van het forum opdoeken als je dat niet mag benoemen.

Abubakari

Well-known member
Tsja, ik ga er van uit dat de journalisten van in principe serieus te nemen media niet zomaar wat namen de ether in slingeren, maar uitgaan van info die ze hebben.

Als er nog geen TD bekend is die een trainer moet zoeken kunnen er toch ook nog geen namen circuleren? Dus dat is dan wat ik zeg, nergens op gebaseerd gesuggereer van die mensen zelf. Moet iedereen zelf weten maar heeft geen nieuwswaarde en ook geen nut om er paniekerig over te doen.

Dat zwammy het niet met me eens is sterkt me slechts in mijn mening.

Jacco

Well-known member
ChatGPT komt in eerste instantie aan met John Heitinga als beste trainer van Ajax.

Toen ik hem expliciet vroeg om de beste trainer na het ontslag van John Heitinga, kreeg je dit:

Na het ontslag van John Heitinga werd Mauricio Pochettino vaak genoemd als een potentiële opvolger voor Ajax, vanwege zijn succesvolle periodes bij Tottenham Hotspur en zijn filosofie die goed zou passen bij Ajax. Hij staat bekend om zijn nadruk op snelle, aanvallende speelstijl, en zou kunnen bijdragen aan het herstel van Ajax' status als een topclub in Europa.

Daarnaast zijn er ook andere coaches genoemd, zoals Erik ten Hag, die eerder bij Ajax werkte en daar enorme successen behaalde. Veel fans zouden graag zien dat Ten Hag terugkeert, hoewel hij momenteel Manchester United traint. De kans is echter klein dat hij op korte termijn terugkeert naar Ajax.

• Haha
Waarderingen: JMD
Bovenaan