Ik vrees toch dat Excelsior naar plek 16 zal afdalen. GAE blijft op plek 17. Dan is het de vraag tegen welke club Roda JC mag aantreden. Ik verwacht na NEC ook Roda JC weer terug in de eredivisie.
De laatste weken de Jupiler League wel gevolgd? Als Roda JC promoveert zou dat net zo'n groot wonder zijn als de bijna promotie van Sparta vorig seizoen.
Inderdaad, de ploeg die in de terugronde een schamele 11de plek bezet.Je hebt het over die ploeg die na 55 minuten 7-0 voor stond laatst en toen de beentjes maar stil hield om de tegenstander te sparen?
Inderdaad, de ploeg die in de terugronde een schamele 11de plek bezet.
Zoals het er nu voor staat komt Roda niet bij GAE in de play-offs. Dan moet of GAE nog 16e worden, of moet Roda nog 2e of 5e worden.Roda JC spaart zich voor de play-offs. Die gaan 't echt wel redden tegen een GAE bijvoorbeeld. Excelsior wordt spannend....
Zoals het er nu voor staat komt Roda niet bij GAE in de play-offs. Dan moet of GAE nog 16e worden, of moet Roda nog 2e of 5e worden.
Hoe zien de play-offs er op dit moment uit dan?
17e Ere ---> \
\
\
|---> \
6e ED \ / \
\ / \
|---> / \
/ \
9e ED / \
|---> Eredivisie
/
/
2e ED ---> \ /
\ /
\ /
|---> /
/
/
5e ED ---> /
16e Ere ---> \
\
\
|---> \
7e ED \ / \
\ / \
|---> / \
/ \
8e ED / \
|---> Eredivisie
/
/
3e ED ---> \ /
\ /
\ /
|---> /
/
/
4e ED ---> /
Zoals het er nu voor staat komt Roda niet bij GAE in de play-offs. Dan moet of GAE nog 16e worden, of moet Roda nog 2e of 5e worden.
@Friesland, Bedankt maar echt wijzer ben ik er nog niet van. Welke clubs vul je in op de ED plekken? Snap die play-offs regels niet...
Plaats in de eindrangschikking van de Jupiler League.
Meteen ook de reden waarom ik niet geloof dat Roda nu rustig aan doet. Het risico om NAC tegen te komen is te groot.
ED2 is de winnaar van periode 1?
Almere City ipv Sparta, de rest klopt.