De sport met de meeste ballen

Joost

Well-known member
Zelfs twitter weet dat niet. Ook wel mooi dat bijna iedereen netjes in pak is en er prominent in een hoekje een man in z'n Sheffield Wednesday shirt zit.
 

gevegt

Well-known member
Zelfs twitter weet dat niet. Ook wel mooi dat bijna iedereen netjes in pak is en er prominent in een hoekje een man in z'n Sheffield Wednesday shirt zit.
Ik gok op een prins uit Pakistan. Naast hem zitten ook een paar van die hotemetoten.
 

gevegt

Well-known member
Denis en Steven zeggen het natuurlijk niet, maar eigenlijk vinden ze Selby laf spelen.
 

gevegt

Well-known member
Arme Ding, ik denk niet dat hij nog gaat winnen.
Al die hoon die hij weer over zich zal krijgen als hij niet wint. Zo onrechtvaardig.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Arme Ding, ik denk niet dat hij nog gaat winnen.
Al die hoon die hij weer over zich zal krijgen als hij niet wint. Zo onrechtvaardig.
Waarom zou hij hoon over zich heen krijgen?
Hij heeft het hele toernooi zeer goed gespeeld en staat terecht in de finale en ook in de finale heeft hij heel mooie pots, breaks en safety's laten zien.
 

gevegt

Well-known member
Waarom zou hij hoon over zich heen krijgen?
Hij heeft het hele toernooi zeer goed gespeeld en staat terecht in de finale en ook in de finale heeft hij heel mooie pots, breaks en safety's laten zien.

In China eisen ze dat hij kampioen wordt. Dat deden ze jaren geleden al, en nu helemaal.

Als Selby het nu niet uit maakt weet ik het niet meer.
 

JMD

Well-known member
Als er een century komt is dan tevens het record aan centuries in 1 toernooi verbroken.
 

JMD

Well-known member
Voor het eerst sinds mid jaren 60 is er 5x op rij een zege voor een Engelsman
 
Bovenaan