De snor en co

Max

Administrator
Forumleiding
Dan ben je ook wat onnozel. Als ik die beelden van die Prins Ali zie, dan neem je hem ook niet al te serieus.
 

gevegt

Well-known member
Ja mmoi dat ze dat ook even voor het voetlicht brengen. Maar ik kwam echt bijna niet meer bij door Gijp en dat gewauwel, fantastisch! Morgen weer de hele homo-lobby op de achterste "pootjes"?
Zitten die vanavond niet allemaal in de Arena?
 

Shayman

New member
Heerlijk, het is de laatste tijd weer gewoon ouderwets en gezellig. En Hansie was al gepikeerd toen hij de telefoon opnam, fantastisch.
 

gevegt

Well-known member
Als Pr?pper zenuwachtig wordt als Brands op de tribune zit, moet hij gewoon bij Vitesse blijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De snor en co

Sowieso heeft hij het volgens mij nauwelijks laten zien in de wedstrijden tegen de grotere tegenstanders. Alleen toen Feyenoord een maandagavondje vrij had excelleerde hij.
 

gevegt

Well-known member
Sowieso heeft hij het volgens mij nauwelijks laten zien in de wedstrijden tegen de grotere tegenstanders. Alleen toen Feyenoord een maandagavondje vrij had excelleerde hij.

Hij is natuurlijk een bast goede speler, maar of hij nu al beter is dan Maher, waag ik te betwijfelen.
 

gevegt

Well-known member
Ik vind Maher wel een beetje tegenvallen. Ik denk dat het niet veel uitmaakt.

Ze willen de kijkers vasthouden.

Alsof ze dat wat uitmaakt.

Maher speelde afgelopen seizoen gewoon goed, met uitschieters naar heel goed. Misschien niet zo opvallend, maar wel iemand die veel vuil werk opknapte voor Memphis en Wijnaldum. Komt bij dat hij vaak aan de basis stond van de aanvallen.
 
Bovenaan