De snor en co

Shayman

New member
Hij is natuurlijk een bast goede speler, maar of hij nu al beter is dan Maher, waag ik te betwijfelen.

Nou met die jongen erbij en hopelijk een Wijnaldum die blijft dan zou ik zeggen: Rap trainen op 4-4-2 met Guardado en die 3 musketiers ervoor en Locadia en De Jong in de spits want dan hoeft de CL ook niet gelijk een drama te zijn.
 

gevegt

Well-known member
Nou met die jongen erbij en hopelijk een Wijnaldum die blijft dan zou ik zeggen: Rap trainen op 4-4-2 met Guardado en die 3 musketiers ervoor en Locadia en De Jong in de spits want dan hoeft de CL ook niet gelijk een drama te zijn.

Mee eens.
Vooral als de verdediging ook blijft.
Gegarandeerd dat we dan de poulefase met twee vingers in de neus overleven.
 

Jozsef

New member
Ik vond Kieft een vermakelijk boek maar al die prijzen slaan nergens op.
"Topshow" heb ik ook bijna uit, een aaneenschakeling van herhalingen.
Leuke boekjes dus om de verveling tegen te gaan maar zeker niet awardwinning.
 

Shayman

New member
Haha! Ze raken al weer aardig in een ouderwetse vorm de laatste weken. Het wordt eindelijk weer wat leuker! Opmerking van Gijp over Graafschap is wel heel treffend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haha! Ze raken al weer aardig in een ouderwetse vorm de laatste weken. Het wordt eindelijk weer wat leuker! Opmerking van Gijp over Graafschap is wel heel treffend.

Eens. Toch verkeerd gepiekt in een jaar zonder WK of EK en zo aan het einde van het seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oei, de opvolger van Ten Rouwelaar staat onder de lat bij Rangers.
 

zwammy

Well-known member
Lips is al een tijdje afgehaakt bij Voetbal International en tijdens het zappen gisteren zag hij weer waarom. Ooit was VI het programma dat alles wat nep is in het voetbal, genadeloos belachelijk maakte. Dat was ooit.


Er is beeld van Henrico Drost van NAC, vlak na de degradatie. De interviewer: 'Henrico, het is je aan te zien. Degraderen doet pijn.' De man kan geen antwoord geven en loopt huilend uit beeld. Hi-la-ri-teit in de studio. En nog een keer het filmpje.

Dat wijvenlachje van Gijp, de blik van Derksen, de matig acterende regisseur Genee die zich afvraagt of er nog een derde poging is gedaan. Gijp zit zo onder de pillen dat hij zelfs de vierde keer nog niet doorheeft dat telkens hetzelfde filmpje wordt getoond. 'Stelt hij weer dezelfde vraag? Dat kan toch niet?'

Drost wordt tot vijf keer toe opgevoerd. Totdat zelfs het klapvee in de studio niet meer lacht. Dit deed VI eerder: de tranen van Toine van Peperstraten, de val van Blatter van een podium.

De kracht van herhaling - als trucje. Een sporter is net gedegradeerd en is daar kapot van. Een dag later wordt hij opgevoerd in een programma dat alleen nog bestaat om het volgende boek van Michel van Egmond en uitgever Johan Derksen te verkopen. Het is de hoer die grappen maakt over de rug van een eenvoudige scharrelaar.
 

Jozsef

New member
Ik zat er met verbazing naar te kijken. Vond het ook totaal niet grappig.
Op zulke momenten kan ik me ergeren aan de manikale Gijp en schaamteloze Genee.
 

JFK

Well-known member
Ik zat er met verbazing naar te kijken. Vond het ook totaal niet grappig.
Op zulke momenten kan ik me ergeren aan de manikale Gijp en schaamteloze Genee.

Dit was gewoon heel dapper iemand uitlachen die verdriet heeft.
How low can you go?
 

Ska P 187

Well-known member
Tsja smaken verschillen. Vond het ver gaan, maar ik heb gewoon zitten lachen eerlijk gezegd.
Anzich was er best begrip voor de tranen, maar ik vond het gewoon grappig.
 

zwammy

Well-known member
Het was wel leuk geweest als vd Gijp werd gefilmd toen hij met zn burn out op de bank lag. Of toen hij zn vrouw afsloeg, maar goed, daar zal hij het niet mee eens zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ze voeren het ook gewoon te ver door, op een gegeven moment is het niet leuk meer. Het is ook een beetje overkill, 2 keer per week lollig doen op de TV, dan wordt het een keer niet leuk.
 
Bovenaan