Miramar
Well-known member
Maaskantje....
Zo'n kerel maakt een club als PSV belachelijk....
Maaskantje....
Heb je die kerel toch niet voor nodig?
Dat is het stereotiepe Brabander
Derksen vertelde nog even dat Chery nooit speelt bij QPR. Speelde dit seizoen in 36 van de 42 wedstrijden en scoorde daarin 10 keer.
23 keer in de basis, 13 keer ingevallen.
In feite komt dat artikel er op neer dat de schrijver de uitspraken van Derksen als onwaar bestempelt, omdat Derksen zijn beweringen niet kan bewijzen.
Overigens is er voor het tegenovergestelde ook geen bewijs.
Bewijzen op dit gebied zijn moeilijk te leveren omdat incidenten door de KNVB niet worden geregistreerd op etniciteit en daarvoor zal de voetbalbond wel goede redenen hebben.
Zulke uitspraken bewijzen kan alleen met harde cijfers.
Zodoende worden uitspraken gedaan op basis van gevoel en van horen zeggen.
En er worden vaak voorbeelden aangehaald van waar het wel goed gaat.
Overigens geven voorbeelden van waar het goed gaat niet de garantie er geen problemen zijn.
Derksen vertelde nog even dat Chery nooit speelt bij QPR. Speelde dit seizoen in 36 van de 42 wedstrijden en scoorde daarin 10 keer.
2x volgens mij. Moest wel grinniken toen ze 't hadden over "dat rare accent van Ten Hag". Herkenbaar... Waar komt ie eigenlijk vandaan?
Nou nee, in feite komt het artikel daar totaal niet op neer.
Klopt natuurlijk wat je zegt, maar ik denk dat Derksen meer iets bedoelde van: Bij Groningen speelde Chery Eredivisie en nu Championship. Dan had hij beter bij Groningen kunnen blijven. Dit ivm waar Janssen naar toe zou moeten gaan.
Klopt natuurlijk wat je zegt, maar ik denk dat Derksen meer iets bedoelde van: Bij Groningen speelde Chery Eredivisie en nu Championship. Dan had hij beter bij Groningen kunnen blijven. Dit ivm waar Janssen naar toe zou moeten gaan.