De snor en co

de waan

Well-known member
Wij kregen patat als we kampioen waren geworden. Dat was in mijn geval dus voor het laatst in E1.
 

Maasveld

Well-known member
Bij ons is het niet toegestaan als je van thuis meegenomen eten/drinken gaat verorberen in de kantine. Al heeft mij er nog nooit iemand op gewezen zondagsmorgens.
 

Shayman

New member
Ik zie Genee weer met dat voedingsboekje wapperen. Ik was zaterdag bij een club die vorig seizoen mee deed met dat voeden en vullen gedoe en zelfs de finale haalde en in de uitzending van VI kwam. In de rust wilde ik een broodje kopen en moest enkele minuten wachten. Het enige wat ik langs zag komen was patat speciaal, patat oorlog, broodje kroket met mayo en fricandel speciaal. En ergens in een hoekje een vitrine met wat broodjes gezond waar niemand enige belangstelling voor toonde.

En na afloop in de bestuurskamer en schaal met bitterballen en vlammetjes.

Ik kreeg het idee dat de hype van gezond eten in voetbalkantines weer een beetje over was.

Ik heb nog nooit de gelegenheid gehad maar dat balletje breed klinkt wel heerlijk; beter leven rundvlees met mosterd erin verwerkt, beetje groen erop dus daar zou ik niet op spugen. Een kale salade zonder vlees dat zal inderdaad niet snel een succes worden.
 

Keyser S?ze

New member
Ik heb nog nooit de gelegenheid gehad maar dat balletje breed klinkt wel heerlijk; beter leven rundvlees met mosterd erin verwerkt, beetje groen erop dus daar zou ik niet op spugen. Een kale salade zonder vlees dat zal inderdaad niet snel een succes worden.

Die nam ik dus. Ik had zin in een broodje bal. Werkelijk niet te vreten. Gortdroog en smakeloos.

Doe mij maar een gewoon balletje uit de jus.
 

Shayman

New member
Die nam ik dus. Ik had zin in een broodje bal. Werkelijk niet te vreten. Gortdroog en smakeloos.

Doe mij maar een gewoon balletje uit de jus.
Lijkt me ook wel te liggen aan de kok (en natuurlijk is een vette bal lastig te evenaren) maar rundvlees hoeft natuurlijk niet droog te zijn als je het niet te lang doorbakt.
 

Jozsef

New member
Vermakelijke uitzending inderdaad. Ondanks de wekelijks terugkerende open deuren over de Eredivisie.
 
Bovenaan