De snor en co

Janssen

Well-known member
Pijnlijk hoor, Overmars. Volledig klemgeluld en met een brok in de keel moeten toegeven aan Jansma.
 

Pascallovic

Well-known member
Vreemd dat ze bij het bekritiseren van Vejinovic allemaal wedstrijden op noemen waarin Kuyt ook geen knikker geraakt heeft, terwijl ze hem nu de beste beste speler van de Eredivisie noemen.
 

Fabian

Active member
Ach, volgende week speelt Kuijt een mindere wedstrijd en dan hoort hij weer niet op rechts. Het is maar hoe de wind waait.

Overigens had ik ook mijn twijfels. Zag hem liever centraal, maar de laatste weken blijkt mijn ongelijk.

Indien Kramer geschorst wordt, zie ik hem wel het liefst in de spits. Bilal op rechts.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een lulverhaal van Derksen. Gustafson is afgelopen zomer voor het eerste gehaald. Verder is de spits waar Johan Derksen op doelt Mans Hermann pas vorige winter overgekomen. Dat doet Ajax al heel veel langer. Feyenoord heeft het eerder van Ajax afgekeken. Mans Hermann moet ik overigens zien of hij het gaat redden. Tegen Ajax A1 was hij met zijn invalbeurt redelijk onzichtbaar en het zegt eigenlijk al veel dat hij na een jaar bij Feyenoord nog steeds het vooral met invalbeurten moeten doen bij Feyenoord A1. Vorig seizoen achter een zeer beperkte spits Van der Struis (wel nog naar Cambuur Leeuwarden gegaan geloof ik) en nu achter de niet bovenmatig talentvolle Robertha (eerste jaars A wel een contract op zak meen ik).
 

Keyser S?ze

New member
Ik zie Genee weer met dat voedingsboekje wapperen. Ik was zaterdag bij een club die vorig seizoen mee deed met dat voeden en vullen gedoe en zelfs de finale haalde en in de uitzending van VI kwam. In de rust wilde ik een broodje kopen en moest enkele minuten wachten. Het enige wat ik langs zag komen was patat speciaal, patat oorlog, broodje kroket met mayo en fricandel speciaal. En ergens in een hoekje een vitrine met wat broodjes gezond waar niemand enige belangstelling voor toonde.

En na afloop in de bestuurskamer en schaal met bitterballen en vlammetjes.

Ik kreeg het idee dat de hype van gezond eten in voetbalkantines weer een beetje over was.
 

Fabian

Active member
Superfoods. Ik zag van de week een kraam buiten de supermarkt. Er was totaal geen interesse van wie dan ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als men de rest van de week gewoon normaal eet, dan kan af en toe een patatje in een sportkantine wel.
 

Batigoal

Well-known member
Genee wilde meeliften op de hype rondom gezond eten, maar dat moet je nou net niet doen in voetbalkantines. Daar komen doorgaans niet de mensen die daarop zitten te wachten.
 

gevegt

Well-known member
Zou het ook kunnen zijn dat Genee oprecht de voetballertjes en hun ouders een keuze wil geven als ze een keer gezond willen eten?
 

Pascallovic

Well-known member
Zou het ook kunnen zijn dat Genee oprecht de voetballertjes en hun ouders een keuze wil geven als ze een keer gezond willen eten?
Wat mij betreft wel, al namen mijn ouders altijd zelf het gezonde eten mee naar de atletiekwedstrijden die ik toen deed. Dus in de kantine kwamen wij amper behalve voor thee of sportdrank. Als je echt heel gezond bezig wilt zijn, dan neem je dat soort dingen zelf mee en laat je dat niet over aan de grillen van goedwillende vrijwilligers in een kantine.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kreeg ook standaard brood mee. Ik zat zelden aan de patat in de voetbalkantine. Patat hoorde meer bij als je een keer recreatief ging zwemmen.
 
Bovenaan