De snor en co

Janssen

Well-known member
Vind het eigenlijk het hele seizoen al matig maar dit was wel echt een hele slechte aflevering. Er is mist toch iets ten opzichte van de setting bij RTL.

zwammy

Well-known member
Een politieke partij die alles wat homo's doen verwerpelijk is niet erg maar een vent die 2x in de week een homograp maakt moet weer geschoffeerd worden. Wat een stel jankerds zijn we aan het worden zeg. Wat waren de jaren 90 toch heerlijk.

Pascallovic

Well-known member
Ontzettend domme en onempathische actie van Derksen.

Ze weten het weer mooi te framen terwijl we dit al jaren weten van Johan. Enige wat is veranderd is dat hij zijn steun voor FvD heeft uitgesproken. We hebben kunnen zien dat meneer Asscher alweer mooi aan het meehuilen is.

Janssen

Well-known member
Ik word toch zo moe van die homo?s he. Ga lekker homo zijn in Rusland ofzo als je vindt dat het hier zo kut is.

Atreides

Well-known member
Ze weten het weer mooi te framen terwijl we dit al jaren weten van Johan. Enige wat is veranderd is dat hij zijn steun voor FvD heeft uitgesproken. We hebben kunnen zien dat meneer Asscher alweer mooi aan het meehuilen is.

Dat hij homo's niet met zachte hand benaderd is natuurlijk geen verrassing. Het verbijsterd me wel dat hij geen enkel begrip lijkt te hebben voor de moeilijke situatie om uit de kast te komen.

Dan ben je voorbij het niveau van voetbalkantine humor.

Ze zochten zijn aandacht en krijgen die aandacht.

Vertel

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep dat twee jongens naar het AD zijn gestapt en hun woord hebben gericht tot Johan. Die heeft daar vervolgens op gereageerd en dan volgt dit. Of heb ik wat gemist?

Batigoal

Well-known member

Het zal allemaal wel met die ophef, maar dit dikgedrukte is natuurlijk niet een reden om hem (en Vd Gijp) maar nooit op stomme uitspraken aan te spreken. En ik vind het tamelijk bizar dat er anno 2018 nog steeds zoveel mensen bestaan die zo'n moeite met homo's hebben.

Janssen

Well-known member
Het zal allemaal wel met die ophef, maar dit dikgedrukte is natuurlijk niet een reden om hem (en Vd Gijp) maar nooit op stomme uitspraken aan te spreken. En ik vind het tamelijk bizar dat er anno 2018 nog steeds zoveel mensen bestaan die zo'n moeite met homo's hebben.

Je maakt een exemplarische denkfout.

Laatst bewerkt:
Bovenaan