gevegt
Well-known member
Na 4x Maradona de junk haak ik af..
Het is inderdaad niet grappig.
Na 4x Maradona de junk haak ik af..
Vind het eigenlijk het hele seizoen al matig maar dit was wel echt een hele slechte aflevering. Er is mist toch iets ten opzichte van de setting bij RTL.
Valentijn Driessen is al jaren een ramp voor dit programma.
De snor is weer populair op Twitter met de #sorryjohan.
Ontzettend domme en onempathische actie van Derksen.
Ik word toch zo moe van die homo?s he. Ga lekker homo zijn in Rusland ofzo als je vindt dat het hier zo kut is.
Ze weten het weer mooi te framen terwijl we dit al jaren weten van Johan. Enige wat is veranderd is dat hij zijn steun voor FvD heeft uitgesproken. We hebben kunnen zien dat meneer Asscher alweer mooi aan het meehuilen is.
Ze zochten zijn aandacht en krijgen die aandacht.
Ze weten het weer mooi te framen terwijl we dit al jaren weten van Johan. Enige wat is veranderd is dat hij zijn steun voor FvD heeft uitgesproken. We hebben kunnen zien dat meneer Asscher alweer mooi aan het meehuilen is.
Ik word toch zo moe van die homo’s he. Ga lekker homo zijn in Rusland ofzo als je vindt dat het hier zo kut is.
Flikker toch op.
Het zal allemaal wel met die ophef, maar dit dikgedrukte is natuurlijk niet een reden om hem (en Vd Gijp) maar nooit op stomme uitspraken aan te spreken. En ik vind het tamelijk bizar dat er anno 2018 nog steeds zoveel mensen bestaan die zo'n moeite met homo's hebben.
Je maakt een exemplarische denkfout.