De snor en co

Eef de Kip

Well-known member
Dat is ook de reden dat ik vrijwel geen tv meer kijk op de commerci?len laat staan een film. Ben je 3 uur bezig met een film van 2 uur en als je mazzel hebt krijg je hart van Nederland er nog tussen door.

Max

Administrator
Forumleiding
De snor en co

Ik kijk veel met vertraging dat ik doorspoelen. Gisteren ook hooguit twee minuten per blok moeten wachten. Films kun je beter opnemen, want dat schiet al helemaal niet op.

SanMark.

Well-known member
Ik kijk veel met vertraging dat ik doorspoelen. Gisteren ook hooguit twee minuten per blok moeten wachten. Films kun je beter opnemen, want dat schiet al helemaal niet op.

Dat deed ik gisteren ook. Eerst VI kijken en daarna de film. Vreesde alleen even dat het einde er niet op zou staan met al die ellelange reclames.

Batigoal

Well-known member
Dat is ook de reden dat ik vrijwel geen tv meer kijk op de commerci?len laat staan een film. Ben je 3 uur bezig met een film van 2 uur en als je mazzel hebt krijg je hart van Nederland er nog tussen door.

Ha, van films op SBS6 wordt iedereen agressief. Dat er net een spannende scene bezig is en er een in het roze geklede Gerard Joling lallend het beeld in komt lopen om een programma aan te kondigen.

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ik verbaas me steeds weer bij Netflix. Komt er een moment in de serie dat normaal gesproken reclame komt en de serie loopt gewoon door.

Bovenaan