De snor en co

gevegt

Well-known member
Dus omdat Bosz zijn spelopvatting kan overbrengen bij Dortmund doet hij het goed.
Gooi het maar in mijn pet.
 

Abubakari

Well-known member
van Gaal begon als trainer slechter dan Keizer. Daar hoor je niemand meer over.

Misschien omdat Ajax onder van Gaal in het begin verloor uit bij PSV en Utrecht en Keizer 5 punten liet liggen bij Heracles en ADO?

Daarnaast eindigde van Gaal zijn eerste seizoen met een UEFA Cup, dat gaat Keizer niet meer lukken.

Had je nog meer van die onzinnige vergelijkingen of was dit het voor vandaag?
 

gevegt

Well-known member
Misschien omdat Ajax onder van Gaal in het begin verloor uit bij PSV en Utrecht en Keizer 5 punten liet liggen bij Heracles en ADO?

Daarnaast eindigde van Gaal zijn eerste seizoen met een UEFA Cup, dat gaat Keizer niet meer lukken.

Had je nog meer van die onzinnige vergelijkingen of was dit het voor vandaag?

Zoals gewoonlijk mis je mijn punt.
 

Abubakari

Well-known member
Welja, meneer reageert weer als het om Ajax gaat en is verblindt door de afzender. Heel volwassen.

Nee, ik geef wat feiten waarmee ik jouw punt nuanceer. Maar ga jij nou maar blind op Derksen en zijn hahaha lache joh show.

Hij zou in April ontslagen worden. De papieren lagen al klaar. Toen won hij en de rest is geschiedenis.

Vanaf begin december bleef Ajax ongeslagen (twee keer gelijk, rest gewonnen en op 1 april wonnen ze bij Genoa in de halve finale van de UEFA Cup), lijkt mij stug dat ze van Gaal in april nog wilden ontslaan. Begin was moeizaam, maar daana had ie het zowel in de eredivisie als Europees op de rails.
 
Bovenaan