gevegt
Well-known member
Die stapt uit ellende zelf op. Zelden een trainer gezien die zo weinig vertrouwen heeft in zijn spelers.
Inderdaad, hij zei eigenlijk ook nog dat hij ze niet beter kan maken. Dat is dus exit.
Die stapt uit ellende zelf op. Zelden een trainer gezien die zo weinig vertrouwen heeft in zijn spelers.
van Gaal begon als trainer slechter dan Keizer. Daar hoor je niemand meer over.
Misschien omdat Ajax onder van Gaal in het begin verloor uit bij PSV en Utrecht en Keizer 5 punten liet liggen bij Heracles en ADO?
Daarnaast eindigde van Gaal zijn eerste seizoen met een UEFA Cup, dat gaat Keizer niet meer lukken.
Had je nog meer van die onzinnige vergelijkingen of was dit het voor vandaag?
Volgens mij waren de Ajax fans in het begin destijds ook niet overtuigd van Louis.
Zoals gewoonlijk mis je mijn punt.
Haha, ja dat zal jij ooit wel gezegd hebben.Michael Van Praag heeft er toch voor gezorgd dat Louis niet ontslagen werd?
Gelukkig wel, dat gelul van een dronken aardbei kan ik niks mee.
Iets wat je niet hebt kan ook niet gemist worden.Zoals gewoonlijk mis je mijn punt.
Je bent zelf een hebt!Iets wat je niet hebt kan ook niet gemist worden.
Ik heb er ook 1:duim:Je bent zelf een hebt!
Welja, meneer reageert weer als het om Ajax gaat en is verblindt door de afzender. Heel volwassen.
Hij zou in April ontslagen worden. De papieren lagen al klaar. Toen won hij en de rest is geschiedenis.
Ik heb er ook 1:duim: