erka
Well-known member
Ik snap niet waarom iemand Gullit geen slechte optie kan vinden.
+1
Ik snap niet waarom iemand Gullit geen slechte optie kan vinden.
Helemaal gezien het verleden met Blind, wiens aanstelling terecht werd bekritiseerd vanwege onder andere zijn gebrekkige loopbaan als trainer. Dan is iemand als Gullit die als trainer overal mislukt is plotseling wel de oplossing?Ik snap niet waarom iemand Gullit geen slechte optie kan vinden.
Ik vind Gullit geen slechte optie hoor maar als ze iemand met uitstraling en gezag zoeken snap ik niet waarom Stam op geen enkel lijstje staat.
We hebben t over Jaap Stam, niet over Ronnie Stam.Vind jij dat Stam uitstraling heeft?
Waarom iemand nemen omdat ie 13 jaar geleden als assistent trainer succesvol was? Ren? Meulensteen is toch ook niet in beeld?Ten Cate heeft wel ervaring, en heeft met Barcelona prijzen gewonnen. Inmiddels echter weer een tijdje in de zandbak.
Waarom iemand nemen omdat ie 13 jaar geleden als assistent trainer succesvol was? Ren? Meulensteen is toch ook niet in beeld?
Volgens mij is inmiddels iedereen in beeld. Behalve Jaap Stam dan.
Gevegt en ik zijn nog niet gebeld.
Dan moet hij Blind even bellen, die belde ons constant voor advies.Van Breukelen is nou eenmaal niet zo handig met telefoonnummers.
Als het maar een coach wordt die na elke verkeerde pass, helemaal uit zijn plaat gaat.
Dan moet hij Blind even bellen, die belde ons constant voor advies.
Dat pleit niet voor jullie.