Hankie
Well-known member
Kun je altijd nog gaan rappen.Kan ook zijn dat hij over twee jaar voor dertig miljoen naar Real Madrid vertrekt en daar gigantisch mislukt.
In de voetballerij weet je het nooit.
Kun je altijd nog gaan rappen.Kan ook zijn dat hij over twee jaar voor dertig miljoen naar Real Madrid vertrekt en daar gigantisch mislukt.
In de voetballerij weet je het nooit.
Kun je altijd nog gaan rappen.
De Wolf zou perfect passen bij VI.Dus je bedoelt te zeggen dat hij of wel doorbreekt of niet? Je bent wel op dreef vandaag.
Flowt dat Deens een beetje lekker?
Het is allemaal weer waanzinnig volgens Van Der Gijp. Wordt moe van dat gezever.
0-5 makkie. Overal het positieve van zien.Wat gaat Feyenoord doen dit weekend?
Hoeveel bier heb je al in je mik?0-5 makkie. Overal het positieve van zien.
Leuk dat ze nog steeds de opleiding van Feyenoord bewieroken, maar in de laatste 2,5 jaar is daar buiten Karsdorp ook niks bijgekomen qua eigen jeugd.
5Hoeveel bier heb je al in je mik?
Ik kijk op FOX Feyenoord TV en dan zie ik die jeugdwedstrijden met veel interesse. Maar wat een bagger joh...We hebben ook verreweg het oudste elftal van de Eredivisie. Boeit me nu vrij weinig, want we worden kampioen. Maar ik hoef voorlopig niets meer te horen over de jeugdopleiding. Er komt al jaren amper wat door.
We hebben ook verreweg het oudste elftal van de Eredivisie. Boeit me nu vrij weinig, want we worden kampioen. Maar ik hoef voorlopig niets meer te horen over de jeugdopleiding. Er komt al jaren amper wat door.
:duim:
Het is allemaal weer waanzinnig volgens Van Der Gijp. Wordt moe van dat gezever.