De snor en co

SanMark.

Well-known member
10 goals 5 assist bij 18 basisplekken ( 3x invaller) Niet gek voor een 19 jarige jongen die dit jaar voor het eerst in Ajax 1 voetbalt.
 

Pascallovic

Well-known member
10 goals 5 assist bij 18 basisplekken ( 3x invaller) Niet gek voor een 19 jarige jongen die dit jaar voor het eerst in Ajax 1 voetbalt.
Bergwijn heeft er ook 2 gemaakt. Al hebben we gevegt niet gehoord toen ie in zijn 20 voorgaande optredens voor PSV geen knikker raakte.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We gaan toch niet opeens twijfelen aan het talent van Dolberg? Dipje of niet (ik vind dat trouwens wel meevallen), die jongen heeft alles om de spits van een hele grote club te worden.
 

Pascallovic

Well-known member
We gaan toch niet opeens twijfelen aan het talent van Dolberg? Dipje of niet (ik vind dat trouwens wel meevallen), die jongen heeft alles om de spits van een hele grote club te worden.
Men heeft hem iets te veel omhoog geschreven. Na een hattrickje tegen PEC doen alsof hij in de winterstop niet meer te houden is voor Ajax. Natuurlijk is het talent er, maar het duurt nog minimaal anderhalf jaar voor de topclubs echt concreet zullen worden. Ook is ie niet de eerste Deen die bij Ajax erg goed begint, om daarna nooit meer dat niveau te halen(Boilesen, Fischer). Laten we het lekker afwachten hoe ie het gaat doen.
 

De Wolf

Well-known member
We gaan toch niet opeens twijfelen aan het talent van Dolberg? Dipje of niet (ik vind dat trouwens wel meevallen), die jongen heeft alles om de spits van een hele grote club te worden.

Dolberg komt nu in de fase dat hij echt door moet breken. Een hoop spelers sneuvelen in die fase. Pascalovic noemt al een aantal voorbeelden.
 

De Wolf

Well-known member
Kan ook zijn dat hij over twee jaar voor dertig miljoen naar Real Madrid vertrekt en daar gigantisch mislukt.
In de voetballerij weet je het nooit.
 
Bovenaan