gevegt
Well-known member
Van Persie is ook onfatsoenlijk.
Dat heeft natuurlijk niets te maken hoe de KNVB hem behandelt heeft.
Dat de prestatie van Bergwijn niet ter sprake is gekomen is gewoonweg belachelijk.
Van Persie is ook onfatsoenlijk.
Tja, het moest nog over pissen gaan en dus helaas geen tijd voor Bergwijn.Dat heeft natuurlijk niets te maken hoe de KNVB hem behandelt heeft.
Dat de prestatie van Bergwijn niet ter sprake is gekomen is gewoonweg belachelijk.
Op zich wel logisch, hij is tenslotte geen supertalent als Dolberg.Tja, het moest nog over pissen gaan en dus helaas geen tijd voor Bergwijn.
Bergwijn heeft er ook 2 gemaakt. Al hebben we gevegt niet gehoord toen ie in zijn 20 voorgaande optredens voor PSV geen knikker raakte.10 goals 5 assist bij 18 basisplekken ( 3x invaller) Niet gek voor een 19 jarige jongen die dit jaar voor het eerst in Ajax 1 voetbalt.
Op zich wel logisch, hij is tenslotte geen supertalent als Dolberg.
Wie is Bergwijn en waar voetbalt hij bij ?
Na Hendrix (??) het volgende groeibriljantje van de florerende jeugdopleiding van PSV.
Ja, die Dolberg is natuurlijk een onge?venaard supertalent .
Dat hoorde en las ik tenminste alom toen hij een paar maanden geleden de bal een keer goed raakte.
Na Hendrix (??) het volgende groeibriljantje van de florerende jeugdopleiding van PSV.
Men heeft hem iets te veel omhoog geschreven. Na een hattrickje tegen PEC doen alsof hij in de winterstop niet meer te houden is voor Ajax. Natuurlijk is het talent er, maar het duurt nog minimaal anderhalf jaar voor de topclubs echt concreet zullen worden. Ook is ie niet de eerste Deen die bij Ajax erg goed begint, om daarna nooit meer dat niveau te halen(Boilesen, Fischer). Laten we het lekker afwachten hoe ie het gaat doen.We gaan toch niet opeens twijfelen aan het talent van Dolberg? Dipje of niet (ik vind dat trouwens wel meevallen), die jongen heeft alles om de spits van een hele grote club te worden.
We gaan toch niet opeens twijfelen aan het talent van Dolberg? Dipje of niet (ik vind dat trouwens wel meevallen), die jongen heeft alles om de spits van een hele grote club te worden.
Dolberg komt nu in de fase dat hij echt door moet breken. Een hoop spelers sneuvelen in die fase. Pascalovic noemt al een aantal voorbeelden.