De Klassieker Ajax - Feyenoord

De Klassieker Ajax - Feyenoord

  • Dikke overwinning voor Ajax

    Stemmen: 2 11,8%
  • Met de hakken over de sloot wint Ajax

    Stemmen: 4 23,5%
  • Feyenoord pakt eindelijk eens een punt

    Stemmen: 6 35,3%
  • Het wonder gebeurt: Feyenoord wint

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

mainsupreme

New member
Gelukkig speelt v. Rhijn niet. Prima aanvallende back, maar soms zo laks in defensief opzicht.
En eindelijk speelt Sch?ne weer eens, heeft zijn mindere wedstrijden, maar altijd goed om zeker 1 a 2 kansen te cree?ren.
 

Fabian

Active member
Dat blinde paard Bilal doet anders af en toe nog iets verrassend goed. Waarschijnlijk per ongeluk, maar dat heeft dan al meer rendement dan Elia.

Elia kan ook nog weleens iets per ongeluk goed doen. Ik zie geen verschil wat dat betreft.

De laatste invalbeurt van Bilal vond ik echt verschrikkelijk. Die heeft me wat counterkansen om zeep geholpen zeg. Alleen maar door zijn eigen besluiteloosheid. Hij ziet het gewoon niet meer als er een kansrijke positie ontstaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Opvallend dat Gio daags voor de bekerwedstrijd tegen Roda liet optekenen dat het elftal dringend behoefte heeft aan vastigheid, om vervolgens tot twee keer toe zijn elftal helemaal om te gooien.

Tegen Roda leverde het de winst op. Laten we hopen vandaag ook.
 

Fabian

Active member
Opvallend dat Gio daags voor de bekerwedstrijd tegen Roda liet optekenen dat het elftal dringend behoefte heeft aan vastigheid, om vervolgens tot twee keer toe zijn elftal helemaal om te gooien.

Tegen Roda leverde het de winst op. Laten we hopen vandaag ook.

Tegen Roda kon ik een idee herkennen. Ik ben nu nog aan het zoeken.
 

Fabian

Active member
Een uur voor de wedstrijd is de Arena nog niet uitverkocht, lees ik net op Twitter. (bron VI)

Serieus? Het leeft in Amsterdam.
 

ALenstra

Well-known member
Dan blijft dat toch zo? Ik bedoel de kassa's zijn dicht en er komt niemand meer bij? Of bedoelen ze dat iedereen er nog niet is.
 

Fabian

Active member
Dan blijft dat toch zo? Ik bedoel de kassa's zijn dicht en er komt niemand meer bij? Of bedoelen ze dat iedereen er nog niet is.

Dan hadden ze gezegd dat nog niet iedereen er is. Maar dat lijkt me niet zo vreemd een uur voor de wedstrijd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Komt het ?berhaupt weleens voor in de ArenA dat iedereen er is?
 

Batigoal

Well-known member
Wel ja, Milik op de bank en El Ghazi die in maanden tijd ongeveer 1 goeie bal heeft geraakt in de spits. De Boer doet er alles aan om ons zo snel mogelijk uit de titelrace te halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Komt het ?berhaupt weleens voor in de ArenA dat iedereen er is?

Net zo min dat in ieder ander stadion alle mensen die een kaartje hebben gekocht komen opdagen. Niet uitverkopen is echter wel bijzonder. Je weet alleen niet wat die laatste kaarten kosten. De duurste plaatsen blijven meestal over.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is dit joh.

Jan-Joost: "Waarom speelt Bilal in de plaats van Elia?".
Gio: "Elia heeft het afgelopen donderdag* goed ingevuld. Hij had ook meer diepte in zijn spel toen Bilal erin kwam, daarom Bilal".

*Wedstrijd was woensdag...

Die interviews met hem slaan helemaal nergens op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is dit joh.

Jan-Joost: "Waarom speelt Bilal in de plaats van Elia?".
Gio: "Elia heeft het afgelopen donderdag* goed ingevuld. Hij had ook meer diepte in zijn spel toen Bilal erin kwam, daarom Bilal".

*Wedstrijd was woensdag...

Die interviews met hem slaan helemaal nergens op.

Elia heeft toch ook diepgang en zo ging het nog even door.

Maar goed, hij kon moeilijk roepen dat hij Elia op de bank zet gezien het feit dat hij al drie maanden (?) niet meer heeft gescoord of een assist heeft gegeven.
 
Laatst bewerkt:

RickPSV

Active member
Als PSV vanmiddag wint: Hup Ajax! Als PSV vanmiddag gelijk speelt of verliest: Hup Feyenoord!
 

Max

Administrator
Forumleiding
En daarvoor dat gelul over Toornstra en Tapia. Echt, Gio heeft nog wel wat te doen in zijn interviews.

Dat slappe gelul steeds van zowel Van Bronckhorst en Kuyt voor de camera. Daarom zei ik laatst al dat ze beter niet voor de camera kunnen staan.
 

JMD

Well-known member
Waarom de opstelling (5-3-2) van woensdag niet opnieuw??

Hup Feyenoord!!! (tegen beter weten in, want vrees voor Feyenoord...)
 
Bovenaan