De Klassieker Ajax - Feyenoord

De Klassieker Ajax - Feyenoord

  • Dikke overwinning voor Ajax

    Stemmen: 2 11,8%
  • Met de hakken over de sloot wint Ajax

    Stemmen: 4 23,5%
  • Feyenoord pakt eindelijk eens een punt

    Stemmen: 6 35,3%
  • Het wonder gebeurt: Feyenoord wint

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

DeftonesJP

New member
Dat zijn er een hoop momenteel bij ons. Het vreemde is echter dat hoe kut wij het ook doen dat het bij jullie altijd net ietsje slechter gaat. Ik verwacht in elk geval een draak van een wedstrijd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat roep je elke week, Kip. En toch vaak de winst.

Dat roep ik elke week omdat het spel kut is en dan kun je er op wachten dat het je punten gaat kosten maar goed, ik wil best roepen dat we erop en erover gaan zondag maar als ik zie wat we de afgelopen maand aan kansen cre?ren dan lijkt me dat een beetje overdreven.
 

Jozsef

New member
De Klassieker Ajax - Feyenoord

Je kan best wat meer vertrouwen uitstralen, Kip. Je wint gewoon bijna alle wedstrijden hoor, ook al ziet 't er niet uit.
 

gevegt

Well-known member
Ik zou niet weten waarom Feyenoord deze wedstrijd niet kan winnen.
Juist nu zullen ze met het mes tussen de tanden spelen en met hun werklust Ajax afmatten en oprollen.
 

Abubakari

Well-known member
Je gelijk halen met resultaten uit het verleden.

Zegt me nog steeds niks. Ajax wint en dan haal ik er statistieken bij van eerdere klassiekers en dan zeg ik "Zie je wel, Ajax heeft gewonnen"?

Concreet, waar heb je het nou weer over. Mag ook morgen, als je eventjes nuchter bent hoor.
 

gevegt

Well-known member
Zegt me nog steeds niks. Ajax wint en dan haal ik er statistieken bij van eerdere klassiekers en dan zeg ik "Zie je wel, Ajax heeft gewonnen"?

Concreet, waar heb je het nou weer over. Mag ook morgen, als je eventjes nuchter bent hoor.
Je hebt gelijk. Ik lul maar wat omdat ik dronken ben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Je kan best wat meer vertrouwen uitstralen, Kip. Je wint gewoon bijna alle wedstrijden hoor, ook al ziet 't er niet uit.

Dat zeg ik, als het spel slecht is dan kun je er natuurlijk op wachten dat je niet blijft winnen. Verder hebben we dit seizoen in alle competities al 16 wedstrijden niet gewonnen. Neemt niet weg dat ik vertrouwen heb in een overwinning maar een bijna automatische overwinning op Feyenoord gaat me gewoon net even te ver.
 

Fabian

Active member
We zitten echt in de hoek waar de klappen vallen.

Blom aangesteld als scheidsrechter.
 
Bovenaan