De JC schaal PSV - FC Groningen

De JC schaal PSV - FC Groningen

  • FC Groningen

    Stemmen: 2 18,2%
  • PSV

    Stemmen: 9 81,8%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
Zo, ik ben weer terug van mijn rondje door het dorp met de auto en de vlag al wapperend uit het zijraampje.

Hup PSV!

Plop!
 

De Groene Scout

Well-known member
Onder het BBQ'en wel wat flitsjes meegekregen, waarin Groningen zeker niet de minder was (zeker het eerste half uur niet).
PSV was effectief.
Cruciaal was wel het moment bij de 2-0. Krijgt Groningen de pingel dan komen ze terug in de wedstrijd, nu wordt het direct 3-0 aan de andere kant en is het einde wedstrijd.
V.d. Looi is volgens mij nog steeds boos.
 

stc

Well-known member
De eerste prijs is binnen van dit seizoen. Ik vond het een redelijke partij met een slechte verdediging. Alhoewel Zoet was wel in vorm vandaag. Met name Isimat en Poulsen waren niet echt sterk. Af en toe was Arias ook niet best.
Maar goed, nog een week om de verdediging te verbeteren.
 

gevegt

Well-known member
De eerste prijs is binnen van dit seizoen. Ik vond het een redelijke partij met een slechte verdediging. Alhoewel Zoet was wel in vorm vandaag. Met name Isimat en Poulsen waren niet echt sterk. Af en toe was Arias ook niet best.
Maar goed, nog een week om de verdediging te verbeteren.

Dus Bruma was wel goed?
 

Mario

Well-known member
Het veldspel bij Groningen was beter, maar PSV dodelijk effectief. Mooi begin van het nieuwe seizoen. 10e schaaltje alweer.
 

stc

Well-known member
Eigenlijk was het hele team goed, op 3 verdedigers na. Europees wordt dit afgestraft, maar op eredivisie niveau kan het er mee door, doordat PSV dodelijk is in de counter/omschakeling. Echter, er zal nog een speler in de verdediging bij moeten komen.
 

stc

Well-known member
Maakt niet uit, maar als die maar beter is dan Isimit op de linker centrale verdediging positie. Isimit is beter op rechts.
 
Bovenaan