Als Amsterdam de fans niet op eigen vervoer kan ontvangen voor deze neutrale wedstrijd, dan wordt het eens tijd om de Supercup te verplaatsen naar een ander (kleiner) stadion. Misschien wel ieder jaar ergens anders.
Loten tussen de finalisten. De winnaar mag thuis spelen.
Bekerwinnaar speelt thuis en bij genoeg belangstelling een paar extra vakken voor de uitclub.
Ik wel.Er zal vast een goede reden zijn waarom deze prijs naar Cruijff is vernoemd, maar ik zie daar de meerwaarde niet van in.
Dus als je het de Super cup noemt dan zitten de stadions wel opeens vol?
Nee, maar met deze naam is de prijs mijn inziens te veel aan Amsterdam verbonden.
Nee, maar met deze naam is de prijs mijn inziens te veel aan Amsterdam (en daarbij de Arena) verbonden.
Ik heb trouwens niets tegen Cruijff, wel tegen het vernoemen van prijzen en stadions aan oud voetballers (en zeker als ze nog in leven zijn. Leuk dat een tribune of een lokaal toernooi vernoemd wordt, maar niet aan een nationale prijs. Daarnaast denk ik niet dat Cruijff vandaag aanwezig is om zijn prijs aan Groningen of PSV te overhandigen.
De grootste voetballer die Nederland heeft gekend verdiend een wedstrijd waar een prijs mee te verdienen is, de wedstrijd Super Cup oid noemen is dus nergens voor nodig.
Ik weet het niet. De Van Bommel-Schaal bekt niet echt lekker.
Jep. Maar sowieso iedereen ipv Depay zou een flinke vermindering zijn.Locadia als linksbuiten, dat is wel even een verschil met Depay.