De Eredivisie ontwaakt met een topper: Feyenoord - PSV

gevegt

Well-known member
Ik hou best van beeldspraak, maar deze is wel over the top.
Het zegt natuurlijk wel iets over JMD.

Zelf denk ik dat Kramer helemaal gek wordt gemaakt door Bruma en dan zo gek wordt dat hij een keer bij balverlies op melkbussenhoogte Hendrix afzaagt.
Pas dan komt de vlam in de pan en winnen we puur op klasse.
 

JFK

Well-known member
Het zegt natuurlijk wel iets over JMD.

Zelf denk ik dat Kramer helemaal gek wordt gemaakt door Bruma en dan zo gek wordt dat hij een keer bij balverlies op melkbussenhoogte Hendrix afzaagt.
Pas dan komt de vlam in de pan en winnen we puur op klasse.
Bruma gaat weer rood pakken, let maar op.
 

JMD

Well-known member
Nummertje 6 komt eraan! Wees gerust JMD! Hierna nog maar 4 te gaan. ;)

Ach, in slechts 1 van onze 12 kampioensseizoenen wonnen we in De Kuip. Liever daar verliezen en kampioen worden dan blij zijn met een overwinning op een concurrent en weer geen schaal... ;)

En ook als jullie 10x op rij van ons winnen. Dat komt toch niet zo in de boeken als die 10-0 van oktober 2010.
 

JMD

Well-known member
Ik hou best van beeldspraak, maar deze is wel over the top.

Lekker duidelijk he?? :)

Beetje zwaar aangezet idd, maar je kan moeilijk zeggen dat PSV de laatste jaren met de borst vooruit naar Feyenoord kwam.
 

stc

Well-known member
PSV heeft het altijd moeilijk in Rotterdam, dus een nederlaag behoort tot de mogelijkheden. Maar ik hoop uiteraard op een overwinning van PSV met Lestienne als uitblinker.
 

JMD

Well-known member
Omdat je altijd bloed serieus bent en nauwelijks een grapje maakt. ( ik ben van de nuance want ik wilde het er iets anders neerzetten)

Tsja, als je een grap van mij als bloedserieus gaat opvatten zal je nooit een grap vinden nee.
Het is nooit de zender die bepaalt of iets grappig is, maar de ontvanger.


Ontopic: ADO wordt iets sterker, maar Ajax is veel rustiger aan de bal. ADO moet hopen met 0-1 de rust te halen.
 

JMD

Well-known member
Vd Heijden speelt niet bij Feyenoord
Lestienne niet bij PSV, die is geblesseerd (kuit)
 
Bovenaan