De Eredivisie ontwaakt met een topper: Feyenoord - PSV

Batigoal

Well-known member
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij heeft COcu, Gerbrands of Brands niks gezegd over de scheids... De opmerkingen komen van de supporters, niet van de club.

Terecht, Makkelie is Feyenoorder.
Wie zal er als eerste happen?
 

Pascallovic

Well-known member
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij heeft COcu, Gerbrands of Brands niks gezegd over de scheids... De opmerkingen komen van de supporters, niet van de club.
Supporters zijn de club doorgaans.(tenminste dat vinden ze zelf)
 

Fabian

Active member
Ik had al geen goed gevoel bij deze wedstrijd en dat gevoel wordt alleen maar sterker.

Van der Heijden begint voor mij echt een probleem te worden.
 

Fabian

Active member
Zo mooi ook trouwens dat de echte kou komt na de winterstop. Ik eis altijd 3 punten, maar nu helemaal!
 

fr-keff

Active member
Annas zeer waarschijnlijk bij de selectie nadat Kazim zich weer eens van zijn 'goede' kant liet zien:

Coach Giovanni van Bronckorst beraadt zich over de positie van spits Colin Kazim-Richards. De aanvaller bedreigde kort voor de reguliere persconferentie voorafgaand het duel met PSV een verslaggever van de schrijvende pers. De spits beet de verslaggever toe dat 'hij neer zou gaan.' Deze uitspraak herhaalde hij een aantal maal.

De betrokken verslaggever had een artikel geschreven waarin hij kanttekeningen plaatste bij het gedrag van de spits tijdens het trainingskamp van de Rotterdammers in Portugal. Dit baseerde hij op verschillende bronnen binnen de Rotterdamse club, waar Kazim al langer onder vuur ligt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Koekoek. Achahbar deed het vorig jaar wel redelijk tegen PSV geloof ik, dus we hoeven er niet rouwig om te zijn.
 

Fabian

Active member
Ik had het ook in het Feyenoord nieuws-topic gedropt.

Wat mij betreft zijn we definitief klaar met die idioot.
 

gevegt

Well-known member
Ik zou het echt jammer vinden als hij niet meedoet, al was het alleen maar om te zien hoe hij tegen Bruma het lootje moet leggen.
 

JMD

Well-known member
Ik had al geen goed gevoel bij deze wedstrijd en dat gevoel wordt alleen maar sterker.
Je weet hoe PSV altijd naar de Kuip gaat? Als een stelletje ongelovigen naar een IS-manifestatie. Klaar om geslacht te worden. Al spelen jullie met 11 eskimo's dan nog winnen jullie. Ik zou sowieso graag eens een PSV dat niet bang is zien in De Kuip.

Achahbar wel. Muhahaha!
Dat zou typisch iets voor ons zijn ja, dat die vent een jaar niks doet en dan 2x tegen PSV de wedstrijd van zijn leven speelt.


Overigens kon ik naar Feyenoord - PSV, een collega (zij is voor Feyenoord) vroeg me mee (ze weet dat ik voor PSV ben). Haar broer gaat normaal gesproken mee, maar die kon niet. Ik heb vriendelijk bedankt omdat je dan toch niet lekker zit. Zij herkende het. Heeft ooit eens bij Ajax - Feyenoord tussen Ajaxsupporters gezeten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan