De Eredivisie ontwaakt met een topper: Feyenoord - PSV

Batigoal

Well-known member
Thnx om te beginnen en ik kan me aardig in je verhaal vinden. Alleen bracht Feyenoord vandaag niet de sportieve strijd mee en PSV wel de ervaring in alle lijnen. Met Moreno, Guardado en De Jong heeft PSV altijd een voorsprong en Feyenoord had te weinig om dat ongedaan te maken.

Bij Feyenoord was alleen Kuijt volwassen, een Elia zou dat ook moeten kunnen maar dat blijft een echte vleugelspeler die met zichzelf bezig is en hij voegt niet extra's toe t.o.v. de "jonkies" bij PSV op de vleugel stonden.

Elia was gisteren 90 minuten lang opgefokt. Wellicht was hij ongesteld, maar juist van een ervaren speler als hem verwacht je dat hij weet hoe je in een topwedstrijd met je ervaring iets extra's moet brengen om je ploeg op sleeptouw te nemen.
 

Mr. Wrong

New member
Vitesse met haar huurlingen is inmiddels wel ingespeeld en zal net als vorig seizoen waarschijnlijk een betere tweede seizoenhelft draaien.

Tja wat moet ik hierop antwoorden. 1 van de twee huurlingen (Brown) die eergisteren meespeelde, miste toch vooral veel kansen en die andere (Solanke) heeft bijna geen rendement en heb ik wederom weinig van gezien.
Dus beter worden we er niet van op dit moment. Het zijn toch echt de eigen spelers die het verschil maken.
 

Fabian

Active member
Je verliest deze wedstrijd op kwaliteit. Op diverse posities binnen het elftal is het middelmaat troef. Zeker als een aantal spelers een mindere dag hebben, zoals Van Beek, wordt het zeer lastig.

Als je middelmaat als Kramer, Kazim, Van der Heijden en Vejinovic haalt, moet je niet vreemd opkijken dat je afhaakt.

En kwaliteit zoals Vilhena die wel voldoet, wordt langdurig het seizoen op de bank gehouden.

Tja, wat wil je dan als club. We hebben weer geld, maar het wordt volstrekt verkeerd uitgegeven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Eredivisie ontwaakt met een topper: Feyenoord - PSV

Elia was gisteren 90 minuten lang opgefokt. Wellicht was hij ongesteld, maar juist van een ervaren speler als hem verwacht je dat hij weet hoe je in een topwedstrijd met je ervaring iets extra's moet brengen om je ploeg op sleeptouw te nemen.

Elia heeft op een seizoen bij FC Twente en een seizoen in Duitsland na ook nooit zoveel rendement gehad. Dat uit zich ook dit seizoen. Het ziet er vaak wel aardig uit, maar het resulteert te weinig in goals of assists.

Verder wel eens met Fabian dat we het geld wat we de laatste twee jaar hebben uitgegeven niet goed hebben besteed. Hoe je niet gelijk alles als miskoop te bestempelen zoals Reza doet, maar echt heel succesvolle aankopen zijn het ook niet.
 

Fabian

Active member
Gustafson bevalt mij. Elia zou ik ook gehaald hebben vooraf. En ik denk dat we Botteghin goed kunnen gebruiken.

Het is niet allemaal slecht. Maar ten tijde van zijn komst, snapte ik de aankoop van Kramer al niet. Hem ontbreekt gewoon de kwaliteit. Hij heeft ??n kunstje. Dat is niet genoeg voor de spits van Feyenoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Iedereen stond te dansen toen Vejinovic kwam. Perfecte opvolger van Clasie, zo dachten we. Hij valt alleen zwaar tegen. Maar misschien heeft hij een seizoen nodig en staat hij er volgend seizoen wel. Van der Heijden is gewoon een aardige back-up, meer niet. Elia doet het prima, al mag hij inderdaad wat meer rendement hebben. Gustafson bevalt me uitstekend. Botteghin heeft pech met zijn blessure, maar deed het die paar wedstrijden dat hij speelde ook goed. Kuyt doet het geweldig en overtreft wederom ieders verwachtingen. Kramer is echt een miskoop, en dat wisten we van tevoren al. Het enige wat ik Van Geel qua aankopen echt kwalijk neem. Dat geld had hij op zak moeten houden, of een beter alternatief voor moeten halen.
 
Bovenaan