De Eredivisie ontwaakt met een topper: Feyenoord - PSV

gevegt

Well-known member
Gelukkig is het publiek een kalmerende factor.

Klopt, ze laten zich niet opfokken.

Gio vertelde ook nog dat PSV gewoon meer kwaliteit heeft.
Hij doelde natuurlijk op Bruma die weer heerste en Hendrix die de baas op het middenveld was.
 

Susa

New member
Niks aan de hand.

Nu gewoon alles winnen en uiteraard alles op de beker.

Van PSV verliezen kan gebeuren. De nederlagen in Nijmegen en Den Haag zijn nu extra voelbaar lijkt me.
 

Keyser S?ze

New member
Normaal was het seizoen voor Feyenoord in oktober/november al voorbij. Nu half januari. De progressie is merkbaar aanwezig.
 

Jozsef

New member
Godsamme zeg, wat een trieste en onnodige nederlaag was dit. Ben er goed ziek van.

Gefeliciteerd aan hen die zich aangesproken voelen.

Kan een keer gebeuren, Jamel. Het zat gewoon niet mee vanmiddag. Feyenoord was minimaal gelijkwaardig, ondanks de toch wel betere selectie van PSV.
Normaal wint Feyenoord zo'n pot dan op karakter, maar dat was vandaag nergens te zien. Teleurstellend dus omdat de passie ontbrak. Veel balverlies ook.
Dat we nog niet mee kunnen doen om het kampioenschap......... dat roep ik hier al het hele seizoen. Kramer of de Jong, scheelt nu eenmaal een paar knaken.

PSV-ers, ven harte!
 

Shayman

New member
Kan een keer gebeuren, Jamel. Het zat gewoon niet mee vanmiddag. Feyenoord was minimaal gelijkwaardig, ondanks de toch wel betere selectie van PSV.
Normaal wint Feyenoord zo'n pot dan op karakter, maar dat was vandaag nergens te zien. Teleurstellend dus omdat de passie ontbrak. Veel balverlies ook.
Dat we nog niet mee kunnen doen om het kampioenschap......... dat roep ik hier al het hele seizoen. Kramer of de Jong, scheelt nu eenmaal een paar knaken.

PSV-ers, ven harte!

Thnx om te beginnen en ik kan me aardig in je verhaal vinden. Alleen bracht Feyenoord vandaag niet de sportieve strijd mee en PSV wel de ervaring in alle lijnen. Met Moreno, Guardado en De Jong heeft PSV altijd een voorsprong en Feyenoord had te weinig om dat ongedaan te maken.

Bij Feyenoord was alleen Kuijt volwassen, een Elia zou dat ook moeten kunnen maar dat blijft een echte vleugelspeler die met zichzelf bezig is en hij voegt niet extra's toe t.o.v. de "jonkies" bij PSV op de vleugel stonden.
 

Pascallovic

Well-known member
Van Beek niet best vandaag. Zowel bij de 0-1 als de 0-2 had ie wel meer mogen doen en natuurlijk vlak voor rust rood moeten hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht al, ik heb iets gemist. Leek behoorlijk op de enkels vanaf een afstandje.
 

inhethoekje

Active member
Domme nederlaag, we hebben de slimhied niet om er dan maar een gelijkspel uit te slepen.

PSV pikte het slimmer op in de 2e helft en is daardoor de meest slimme winnaar van vanmiddag, voetballend vond ik het van beide kanten niet echt veel, maar daar kijk ik PSV niet op aan die vonden het wel best.

Begin me wel een beetje zorgen te maken of van Bronckhorst de discipline in de selectie wel in de hand heeft, er gebeurt best veel rond deze selectie dit seizoen.
Aan de andere kant, wordt hij 3e en wint hij de beker dan heeft hij het eigenlijk fantastisch gedaan.

Ze hebben nog 3 dingen om voor te spelen na vanmiddag:

De 3e plek.
De beker.
En weer eens een keer winnen in de Arena.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben na vanmiddag en NEC in mijn achterhoofd weinig optimistisch over die drie dingen. Vitesse met haar huurlingen is inmiddels wel ingespeeld en zal net als vorig seizoen waarschijnlijk een betere tweede seizoenhelft draaien. De beker ben ik nooit zo happig op een potje uit in Kerkrade. Als die twee dingen al niet gaan lukken, dan al helemaal niet een overwinning in de ArenA.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik blijf optimistisch, zondag winnen van AZ dat zou weer wat lucht geven voor plek 3.

Dat is wel waar. Vorig seizoen bleek een gat van acht punten vijf wedstrijden voor het einde ook niet genoeg. Misschien dat ik daarom extra pessimistisch ben. Ik geloof dat ons programma de tweede seizoenhelft qua uitwedstrijden ook zwaarder is dan de eerste seizoenhelft.
 

inhethoekje

Active member
Het is wat Susa zegt, dit kan gebeuren, de nederlagen tegen ADO, NEC en het gelijkspel tegen Roda, dat is zwaar klote.
 
Bovenaan