Kan je er twee Beatles nummers uitgooien? Ze hebben best goede muziek gemaakt, maar we beperken hier tot een per artiest / band.
Het hoeft niet ??n nummer per artiest te zijn. Ik heb dat expres wel gedaan, maar zie het nut niet om dat als voorwaarde neer te leggen. Wellicht gaan er dan pareltjes verloren.
Ik vind het een beetje te veel pro artiest. Daarnaast is het ook leuker om gewoon 10 verschillende artiesten te doen.
Ik vind het een beetje te veel pro artiest. Daarnaast is het ook leuker om gewoon 10 verschillende artiesten te doen.
Ik kan rustig nog een top 10 maken. De jaren 60 hebben een hoop mooie muziek gebracht.
Vraag mij af of Erka zijn lijst ook zal aanpassen. Lijkt mij dat hij dat ook een goed nummer vind.
Inderdaad, ik heb toch nog aardig wat meuk uit de jaren 60 in mijn geheugen kwam ik achter; dit maar doen maar totaal willekeurige volgorde en ik mis er meer als dat er wel in staan.Ik kan ze zo nog aanvullen naar een top 50
De jaren 60, wat een pracht tijdperk was dat voor de muziek!
Ik heb ondertussen al wel de hele dag California Dreamin' in de kop zitten.
Inderdaad, ik heb toch nog aardig wat meuk uit de jaren 60 in mijn geheugen kwam ik achter; dit maar doen maar totaal willekeurige volgorde en ik mis er meer als dat er wel in
Dat is misschien wel een veel beter nummer maar ik hoorde Itchycoo Park begin jaren 80 (toen er net wel / net niet haar op m'n ballen begon te groeien) op een soort "best of van alles uit de oude doos" cassettebandje van m'n moeder en dat nummer heeft me nooit meer los gelaten.Jimi Hendrix, CCR en The Small Faces....die horen er zeker in. Had ik ook kunnen toevoegen. Zeker Lacey Sunday Afternoon van The Small Faces. Wat een fantastische plaat!
Doet je bijna verlangen naar de 80?s als je dit allemaal voorbij ziet komen. Bijna.
Ik ben veel met de 60's en 70's in aanraking gekomen door mijn ouders. Ik struiste al die platen door in mijn jeugd.
Zeker de platen die zij betitelden als oprotmuziek. Als ze visite zat waren, zetten ze dat op. Dus alles met extra gitaren eigenlijk.