De doelmannen

Max

Administrator
Forumleiding
Jawel, blessure op de training aan de hand. Waarschijnlijk weer 2 maand eruit.
Leek dicht bij een basisplaats.

Dat laatste zullen we nooit weten, maar Jones heeft de voorkeur bij 90% van de Feyenoord supporters. Met name beter bij standaard situaties. Al moeten we natuurlijk afwachten of hij weer zo'n goed seizoen kan draaien. Dat laatste gaat voor meer Feyenoorders op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat er nog een derde keeper komt. Bijlow zal wel verhuurd worden

Ik denk van niet. Bijlow wordt tweede keeper en Ten Hove derde keeper. Vermeer is er dit keer 'maar' twee maanden uit, niet weer een heel seizoen.

Wel ontzettend sneu voor hem. Mocht dat al niet zo zijn geweest, dan zal dit wel definitief betekenen dat Jones eerste keeper is, dit seizoen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel blij dat dit geen twee maanden eerder gebeurd is. Anders hadden wij Hahn niet kunnen halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel blij dat dit geen twee maanden eerder gebeurd is. Anders hadden wij Hahn niet kunnen halen.

Dan was Vermeer nu ongeveer weer fit. Maar voor dat schijntje wat jullie hebben betaald hadden jullie hem niet zo vroegtijdig gehad.
 

Reza

Member
Feyenoord moet geen nieuwe keeper aantrekken. Bijlow doorschuiven als tweede keeper. Beetje vertrouwen hebben op je eigen jeugd. Ik denk ook niet dat er een betaalbaar alternatief die je kan aantrekken als tweede doelman.
 
Bovenaan