De doelmannen

Fabian

Active member
Ik lees net een nieuwtje van Jan-Dirk Stouten die hij kenbaar maakte op Radio Rijnmond.

Intern is de positie van Vermeer besproken. Hij lijkt sinds de winterstop de weg kwijt te zijn en begaat zowel in de voorbereiding als de eerste twee wedstrijden blunders, gelukkig nog niet kostbaar.

Voorlopig krijgt Vermeer nog het vertrouwen, is besloten maar dat is niet oneindig. Het zou zo weleens kunnen zijn dat Hahn de voorkeur gaat krijgen dit seizoen.

Dat is dan de tweede keer dat Vermeer gepasseerd gaat worden door een concurrent. Lijkt wel of hij hapert wanneer hij druk voelt vanaf de bank.
 

JFK

Well-known member
Ik lees net een nieuwtje van Jan-Dirk Stouten die hij kenbaar maakte op Radio Rijnmond.

Intern is de positie van Vermeer besproken. Hij lijkt sinds de winterstop de weg kwijt te zijn en begaat zowel in de voorbereiding als de eerste twee wedstrijden blunders, gelukkig nog niet kostbaar.

Voorlopig krijgt Vermeer nog het vertrouwen, is besloten maar dat is niet oneindig. Het zou zo weleens kunnen zijn dat Hahn de voorkeur gaat krijgen dit seizoen.

Dat is dan de tweede keer dat Vermeer gepasseerd gaat worden door een concurrent. Lijkt wel of hij hapert wanneer hij druk voelt vanaf de bank.

Die gaat naar PSV als Zoet weg is.
 

gevegt

Well-known member
Er hapert iets in de post van Fabian.
Vermeer was de laatste helft van het vorig seizoen al de weg kwijt, maar toen had hij nog helemaal geen concurrentie en dus ook geen druk waaronder hij bezweken is.
 

Keyser S?ze

New member
De beslissing om een eigen jeugdkeeper te passeren ten faveure van de reservedoelman van Ajax was een klap in het gezicht van iedere rechtgeaarde Feyenoorder. Of had dat moeten zijn. En een diepe vernedering voor Mulder.

De beloning volgt nu Vermeer gewoon weer verder gaat waar hij bij Ajax opgehouden is. Blunderen.

Mulder staat goed te keepen bij Heerenveen. Ik hoop dat hij een hele lange neus gaat trekken naar Rotterdam-Zuid.
 

fr-keff

Active member
Mulder gaat zeker nog wel zijn foutjes maken bij Heerenveen. Heeft weinig te doen gehad nog. Vermeer zou ook best wel eens snel op de bank terecht kunnen komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mulder ging bij Feyenoord zich gewoon niet verder ontwikkelen. Heeft je nog bijna je Europese seizoen gekost. Verder vrijwel iedere klassieker een zwak optreden van Mulder. Helaas maakte Vermeer tegen Ajax vorig seizoen ook een blundertje bij die goal van Van Rhijn.

Nu maakt Vermeer een hele matige fase door. Misschien niet het beste idee om over een keeperswissel heel zwaar te doen en te wachten op het moment dat het wel je punten kost.
 

Jozsef

New member
Mulder staat goed te keepen bij Heerenveen. Ik hoop dat hij een hele lange neus gaat trekken naar Rotterdam-Zuid.

Mulder staat goed te keepen bij Heerenveen omdat de druk daar heel anders is dan bij Feyenoord.
Hij kan inderdaad prima keepen maar juist als de druk toenam (onder andere in toppers) kwamen de blunders.
De beslissing om afscheid te nemen van Mulder kan ik dan ook prima begrijpen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik lees net een nieuwtje van Jan-Dirk Stouten die hij kenbaar maakte op Radio Rijnmond.

Intern is de positie van Vermeer besproken. Hij lijkt sinds de winterstop de weg kwijt te zijn en begaat zowel in de voorbereiding als de eerste twee wedstrijden blunders, gelukkig nog niet kostbaar.

Voorlopig krijgt Vermeer nog het vertrouwen, is besloten maar dat is niet oneindig. Het zou zo weleens kunnen zijn dat Hahn de voorkeur gaat krijgen dit seizoen.

Dat is dan de tweede keer dat Vermeer gepasseerd gaat worden door een concurrent. Lijkt wel of hij hapert wanneer hij druk voelt vanaf de bank.
Ik denk dat Vermeer gewoon een hele grillige keeper is die fantastische periodes zoals vorig seizoen voor de winterstop afwisselt met slechte periodes zoals nu al een tijd het geval is. Druk vanaf de bank geloof ik niet zo in, want het is niet zo dat er druk vanaf de bank is gekomen na de winterstop en toen zagen we al dat het minder werd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hahn heeft vanavond op een brancard het veld verlaten bij Jong Feyenoord. Ik vrees dat we het komende tijd zonder hem moeten doen. Schuift Miazek door naar de bank.
 

gevegt

Well-known member
Dat is niet best. Vooral als je Vermeer af en toe tegen PSV ouderwets zag schutteren, zou hij zomaar binnenkort de eerste keeper kunnen worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is Miazek nou geblesseerd dat Bijlow op de bank zit? Dan snap ik wel het halen van een tweede doelman als je tweede en derde doelman geblesseerd zijn.

EDIT: Ik begrijp dat Miazek niet geblesseerd is, maar gepasseerd. Gaat niet lekker met zijn ontwikkeling dan in dat geval.
 
Laatst bewerkt:

Jozsef

New member

Goede zet van Van Geel, eerlijk is eerlijk. Prima doelman, goede prof ook voor de groep.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jep. Geen idee welke keepers er allemaal bij die 26 aangeboden jongens zaten, maar met Jones doe je het prima. Die gaat zowel op als naast het veld een stabiele factor zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd of we nog iemand halen. Bijlow heb ik op zich wel vertrouwen in. Ten Hove lijkt mij echter tekort te komen.
 
Bovenaan