Eef de Kip
Well-known member
Xavi dus. Verrassend wel en verfrissend. Ben niet overtuigd maar dat was ik met geen van de namen die genoemd werden.
Vooral een leuke keuze. Eindelijk eens een niet-Nederlander, maar wel 1 van Barcelona, wat toch altijd via de Hollandse school speelt.Xavi is het dus geworden. Dat is toch wel verrassend. Spannende keuze.
Waarom zou dat moeten?Tja, ik blijf het vinden dat een bondscoach gewoon een Nederlander moet zijn. We gaan het wel zien hoe het gaat
Het wordt zo trouwens wel erg Spaans hier in Nederland.
Wie had het dan moeten worden? Ik kan zo gauw geen (beschikbare) Nederlandse topkandidaat bedenken.Tja, ik blijf het vinden dat een bondscoach gewoon een Nederlander moet zijn. We gaan het wel zien hoe het gaat
Tja, niks moet als het volgens de regels mag. Maar ik vind het wel, voetballers moeten ook Nederlanders zijn, waarom trainers dan niet?Waarom zou dat moeten?
Geen idee wie het dan had moeten worden. Ja Bosz had het moeten worden, maar die wou de KNVB blijkbaar niet. Want ze wisten echt wel voor het WK dat Koeman weg zou gaan.Wie had het dan moeten worden? Ik kan zo gauw geen (beschikbare) Nederlandse topkandidaat bedenken.
Beide CL finalisten een Spaanse coach, de winnaar van de Europa League een Spaanse coach, de kampioen van de Premier League een Spaanse coach (de nr 2 ook), de wereldkampioen een Spaanse coach. Garantie voor succes! (Wat dat betreft mooi dat Ajax ook een Spanjaard heeft).