De Bondscoach

De Bondscoach

• Totaal aantal stemmers
    11

Mario

Well-known member
Forumleiding
De combinatie van Bommel met van Marwijk sluit ik ook niet helemaal uit.

Zolang ze maar niet met Reiziger in zee gaan.

JMD

Well-known member
Wat heeft Van Bommel als trainer in hemelsnaam gepresteerd. Half seizoen goed bij PSV, daarna zinkend schip... Antwerp kampioen, maar dat is het dan ook wel.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Wat heeft Van Bommel als trainer in hemelsnaam gepresteerd. Half seizoen goed bij PSV, daarna zinkend schip... Antwerp kampioen, maar dat is het dan ook wel.
Mee eens, maar het ging om ex internationals van de laatste pakweg 20 jaar..Dan is van Bommel wellicht een optie als je van Marwijk er naast zet. Maar goed, ik hou het voor nu bij Ten Hag, omdat ik denk dat het bondscoachschap nog wat te vroeg komt voor Slot.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Een keer een buitenlander kan ook weleens goed zijn. Guardiola zou natuurlijk perfect zijn.
Guardiola of Klopp, verder niet. Je wilt ook geen buitenlandse middelmaat, dan kan je beter een Nederlander nemen.

Ik weet niet of Guardiola het echt zal willen doen, zou wel een stunt zijn. Zoals eerder vermeld denk ik dat Klopp Duitsland gaat doen. Dat zou trouwens wel meteen mooie ontmoeting zijn in September 😄

Hankie

Well-known member
Gaat het nu om de namen of welke speelstijl zijn gebruiken. Het lijkt mij eens goed om het laatste te doen vanuit de KNVB.

Bovenaan