De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

ALenstra

Well-known member
Assistent Dwight Lodeweges wacht de komst van een nieuwe bondscoach niet af: Hij gaat aan in dezelfde functie aan de slag bij PEC Zwolle.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Dijk spreekt het tegen. Maar goed, bedanken voor het Nederlands elftal is van alle tijden.
 

De Wolf

Well-known member
Danny Blind en Henk Fraser moeten de assistenten worden. Fraser zou nog wel bij Sparta kunnen blijven.
 

Mario

Well-known member
Danny Blind en Henk Fraser moeten de assistenten worden. Fraser zou nog wel bij Sparta kunnen blijven.
Mijn god, niet weer Blind 🤮

Fraser vind ik een prima keus, wellicht dat hij zelf het roer na van Gaal kan overnemen.
 

Susaa

Well-known member
Danny Blind als assistent is natuurlijk helemaal goed.

Henk Fraser lijkt mij ook een prima keus en idd misschien op den duur de opvolger van Louis van Gaal.
 

Batigoal

Well-known member
Prima en reuze aardige vent die Danny Blind. Je moet hem alleen geen eindverantwoordelijke maken zoals hoofdtrainer of technisch directeur ofzo, maar als assistent kun je hem er prima bij hebben.

Leuke kans voor Fraser ook.
 

gevegt

Well-known member
Scholletje heeft in een tv programma bezweert dat hij nooit meer hoofdcoach wil worden bij een BVO, laat staan bij Oranje.
De opname vond plaats in Dalfsen, dus daar kan hij nooit meer onderuit.
 

JMD

Well-known member
Blind, Fräser en Van Gaal dus, stonden allen in het veld bij het Wonder van Hamburg met Sparta...
 
Bovenaan