De Bondscoach

De Bondscoach

  • Antinio Conte

    Stemmen: 0 0,0%
  • Erwin Koeman

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hiddink

    Stemmen: 0 0,0%
  • Clarence Seedorf en Patrick Kluivert

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ten Cate en Gullit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kees van Wonderen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Advocaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Peter Bosz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Cocu

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb hier geruchten gehoord dat er volgende maand een oefeninterland Schotland - Nederland komt. Dat zou voor mij wel erg mooi zijn...

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
Klinsmann is de Duitse Marco van Basten.

Niet mee eens. Klinsmann staat aan het fundament van de cultuurverandering binnen de DFB.
Alleen daarom gaat de vergelijking al zo mank, dat je je mond zou moeten spoelen met iets waar cola een bijvoegsel van is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Iemand die bij de VS ontslagen werd omdat ze niet bij de beste 4 stonden in een groep met oa Trinidad & Tobago, Panama, Honduras en Costa Rica?
Moet maar niet.

Ik denk dat heel veel coaches van dat kaliber openstaan voor het Nederlands elftal.
 

Mario

Well-known member
Iemand die bij de VS ontslagen werd omdat ze niet bij de beste 4 stonden in een groep met oa Trinidad & Tobago, Panama, Honduras en Costa Rica?
Moet maar niet.


Ronald Koeman is de gedoodverfde favoriet, maar bungelt nu ook onderaan de PL. Ik heb ook de naam van Frank de Boer voorbij horen komen ... alles is relatief. Ik zou geen moeite hebben met Klinsmann, is ook geen echte doorsnee Duitser. Enige nadeel zijn de Budha beelden, maar wellicht is er nog voldoende plek in de prijzenkast bij de KNVB.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ronald Koeman zou ik voor gaan. Desnoods dat hij pas later het stokje echt overneemt.
 
Bovenaan