Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind het wel mooi. Die jongen maakt het voorlopig wel waar. Hij staat ze heel behoorlijk te raken voor iemand die voor het eerst op zo'n podium staat.
Nee hoor, hij heeft al heel veel gewonnen op podia.

Wat een vreselijke lul trouwens. Je hebt 'leuk' arrogant (McGregor) en je hebt dit. Speknek met een kroon tattoo in z'n nek...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee hoor, hij heeft al heel veel gewonnen op podia.

Wat een vreselijke lul trouwens. Je hebt 'leuk' arrogant (McGregor) en je hebt dit. Speknek met een kroon tattoo in z'n nek...

Een groot televisiepodium in Europa, bedoel ik. Dat was wel z'n eerste keer. Maar die jongen kent geen druk, zo lijkt het. Echt benieuwd wat hij op het WK kan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij heeft alleen dit jaar al 16 toernooien gewonnen. Dat er 14 in Australi? waren maakt niet uit, hij weet hoe het werkt
 

Pascallovic

Well-known member
De loting voor de Nederlanders
Michael van Gerwen - Ross Snook (Can)/Kim Viljanen (Fin)
Ron Meulenkamp - Mensur Suljovic (Oos)
Jermaine Wattimena - Daryl Gurney (Nir)
Raymond van Barneveld - Robbie Green (Eng)
Vincent van der Voort - Max Hopp (Dui)
Benito van de Pas Tengku Shah (Mal)/Masumi Chino (Jap)
Jelle Klaasen - Jeffrey de Graaf
Christian Kist - Brendan Dolan (NIr)

Pittige loting voor Barney.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jerry Hendriks doet ook mee. Al begint hij wel in de voorronde, tegen Warren Parry. Pittige loting, op zich. Er zijn slechtere spelers in de voorronde. Als hij wint moet hij tegen Peter Wright, dus daar heeft hij ook geen geluk mee.

Benieuwd wat Wattimena kan. Hij heeft tot nu tot een redelijk jaar op de tour en loot met Gurney niet heel slecht. Van der Voort heeft ook een pittige tegen Max Hopp, maar ik geef 'm goede kansen. Kist loot ook niet verkeerd met Dolan, die al een tijdje uit vorm is. Jelle zal wel van De Graaf winnen. Meulenkamp is denk ik kansloos. Van Gerwen en Benito kunnen mooi in het toernooi groeien.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Suljevic wil trouwens niet meedoen aan de Premier League, hij stond op een shortlist, maar hij wil dus niet. Reden is dat hij bang is voor een Michael Smith/Robert Thornton/Kim Huybrechts scenario en dus van de radar verdwijnt na een mindere prestatie. En uiteraard gaf hij een familiare reden op.
 
?

?uti

Guest
Suljevic wil trouwens niet meedoen aan de Premier League, hij stond op een shortlist, maar hij wil dus niet. Reden is dat hij bang is voor een Michael Smith/Robert Thornton/Kim Huybrechts scenario en dus van de radar verdwijnt na een mindere prestatie. En uiteraard gaf hij een familiare reden op.

Ik ga er vanuit dat de top-7 van de OoM sowieso gaat meedoen aan de PL. > Van Gerwen, Anderson, Wright, Taylor, Lewis, Wade en Chisnall. Blijven er drie plaatsen over en daar verwacht ik Van Barneveld, Klaasen en iemand uit het rijtje Michael Smith/Robert Thornton/Kim Huybrechts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan