?
?uti
Guest
11-4 of zo. Zakelijke winnaar, de rest is gewoon niks......
Aldus iemand die zelf allang blij is als ie 35 gemiddeld kan gooien.
11-4 of zo. Zakelijke winnaar, de rest is gewoon niks......
Taylor is gelukkig weer een beetje in vorm. Met een 4-1 voorsprong gaat hij de eerste break in. Hopelijk trekt hij 'm over de streep. Dan hebben we of de door velen afgeschreven Taylor die weer eens een major wint. Of Wright die zijn eerste wint. Met beiden kan ik leven. Alles beter dan die kale vervelia uit Vlijmen.
Ik moest gnuiven.Groene kikker wint met 10-6
Žuti;132132 zei:Aldus iemand die zelf allang blij is als ie 35 gemiddeld kan gooien.
Daar doe je MvG veel te kort mee.
Hoe weet jij dat nou? Ik heb eredivisie gegooid en meegedaan aan de Dutch open. Na 5 beurten stond ik meestal wel rond de 100 punten om het uit te gooien.
Hoe weet jij dat nou? Ik heb eredivisie gegooid en meegedaan aan de Dutch open. Na 5 beurten stond ik meestal wel rond de 100 punten om het uit te gooien.
Je mag het toch een lul van een gozer vinden? Dat doet wat mij betreft niks af aan zijn fantastische spel en dat hij momenteel veruit de beste is. Net zoals dat een C. Ronaldo qua persoonlijkheid heel weinig mensen hier aanspreekt. Maar hij blijft de op 1 na beste voetballer ter wereld.Krom inderdaad. Als Messi een bal aan neemt komen ze allemaal klaar en als MVG een 9 darter gooit is het een kikker of een kale vervelia.
Je mag het toch een lul van een gozer vinden? Dat doet wat mij betreft niks af aan zijn fantastische spel en dat hij momenteel veruit de beste is. Net zoals dat een C. Ronaldo qua persoonlijkheid heel weinig mensen hier aanspreekt. Maar hij blijft de op 1 na beste voetballer ter wereld.
Ik ben fan van zijn spel, niet fan van zijn voorkomen. Maar laat maar zitten verder want qua mening moet je hier allemaal op ??n lijn zitten anders ben je jaloers of wijk je af.
mg:
Het was me te veel moeite om een calimero plaatje op te zoeken.
Luie donder.
Plus ik wil de calimero plaatjes eigenlijk ook alleen voor de PSVers houden.
Dat houd het wat overzichtelijker voor iedereen hier op het forum.
Noem je Miramar een PSV-erT. Ook weer opgelost. Woont toch al in Brabant toch?
Verander Van Gerwen in Taylor, Vlijmen in Stoke-on-Trent en Albert Heijn in Tesco en je post klopt nog steeds als een bus. Vooral dat maakt je eerdere opmerking een tikkeltje vreemd.Exact. Ik was jarenlang fan van Van Gerwen, maar dit is de afgelopen tijd totaal omgeslagen, door het uitermate irritante gedrag van die kerel. De zelfverheerlijking neemt walgelijke vormen aan en bovendien heeft hij nauwelijks respect meer voor zijn tegenstanders. Ik heb daar een hekel aan. Want aan het eind blijft hij gewoon de ietwat dommige Michael uit Vlijmen, die met wat minder fortuin gewoon in het magazijn van de Albert Heijn had staan werken. Een beetje nederigheid is dan wat mij betreft wel op z'n plaats.