Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Wat zouden de quotes zijn geweest op 8-0 ?

Ik heb op 8-6 voor 10 euro nog 4.6 kunnen krijgen en bij 9-7 schoten die nog omhoog naar 10.5 .
 
?

?uti

Guest
MvG laat Anderson kansloos, en die stond ook gewoon 106 gemiddeld te gooien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die laatste twee partijen waren geweldig. Prima kijkvermaak als ze allemaal dik boven de 105 gemiddeld gooien.
 

Kevah

New member
Iets met geen aandacht aan geven?

Sowieso schandalig dat een supporter van een voetbalclub, vanwege een touwtje om een opblaaspop meer problemen heeft dan een politicus die een andere politicus met de dood bedreigd. :eek:mg:
 

inhethoekje

Active member
De boefjes staan vol op de foto op Twitter,die kunnen met een gerust hart in Mei naar Ahoy, niks aan de hand.

(even op Francis klikken en je hebt ze te pakken)
 
Laatst bewerkt:

Ivanhoe

Active member
Iets met geen aandacht aan geven?

Sowieso schandalig dat een supporter van een voetbalclub, vanwege een touwtje om een opblaaspop meer problemen heeft dan een politicus die een andere politicus met de dood bedreigd. :eek:mg:

Help me even; wat is precies het verschil?
 

Maasveld

Well-known member
Iets met geen aandacht aan geven?

Sowieso schandalig dat een supporter van een voetbalclub, vanwege een touwtje om een opblaaspop meer problemen heeft dan een politicus die een andere politicus met de dood bedreigd. :eek:mg:
Mijn hemel wat een treurige reactie.

Kunnen deze posts naar het daarvoor bestemde topic worden verplaatst?
 

Shayman

New member
Iets met geen aandacht aan geven?

Sowieso schandalig dat een supporter van een voetbalclub, vanwege een touwtje om een opblaaspop meer problemen heeft dan een politicus die een andere politicus met de dood bedreigd. :eek:mg:
Je bent stapelgek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan