SanMark.
Well-known member
Het is geen gemiddelde nee. Ik sta meestal rond de 18/21 darts op een dubbel, laten we 70/75 per beurt als gemiddeld zeggen
Dat is al zeer netjes.
Het is geen gemiddelde nee. Ik sta meestal rond de 18/21 darts op een dubbel, laten we 70/75 per beurt als gemiddeld zeggen
Dankje. Qua nationaliteit zou bijvoorbeeld Luxemburg beter zijn, daar zou ik dan een 'topper' zijn en gewoon meer (geld)prijzen winnen. Nu kom ik bij een regionaal toernooi tot de 1/4 finale, terwijl de winnaar van gisteren, vandaag in een groot toernooi in Rijen volslagen kansloos was. Twee mannen die ik gisteren heb verslagen deden daar ook mee en komen daar ook niet ver. Het is eigenlijk een loterij, vorm van de dag kan je zo een heel end verder brengen.
Dan sta je op een dubbel. En incl uitgooien? Hoeveel pijlen gooi je dan gemiddeld?
Set 1 voor Lewis, die uit de startblokken vliegt. Anderson oogt wat zenuwachtig.
Relaxed avondje darts kijken, ik heb geen voorkeur vanavond.
Weekend vs. een maandagToch vreemd dat die halve finales pas om 21:15 begonnen. Dat zijn in potentie 22 sets. En dat de finale weer vroeg begint.
Toch vreemd dat die halve finales pas om 21:15 begonnen. Dat zijn in potentie 22 sets. En dat de finale weer vroeg begint.