Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou wel een mooie flinke stunt zijn. Maar net als Van Barneveld de boel kan omgooien, kan Taylor dat natuurlijk ook.
 

A345

New member
Wel een aardige kerel in tegenstelling tot Taylor, Wade, Lewis en Barney.....

Lewis is toch een prima kerel verder? Een van mijn favorieten in ieder geval en komt altijd wel goed op mij over.

Ik word van de commentators wel weer een beetje moe. Die doen alsof Taylor niet meer meedoet en het al een afgelopen zaak is. Hou op hoor. Vorig jaar nog een finaleplaats, verder een wat minder jaar. Maar dat wil niet zeggen dat je het niet meer kan of dat het klaar is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lewis is toch een prima kerel verder? Een van mijn favorieten in ieder geval en komt altijd wel goed op mij over.

Ik word van de commentators wel weer een beetje moe. Die doen alsof Taylor niet meer meedoet en het al een afgelopen zaak is. Hou op hoor. Vorig jaar nog een finaleplaats, verder een wat minder jaar. Maar dat wil niet zeggen dat je het niet meer kan of dat het klaar is.

Hij doet zelf alsof het klaar is, dat is het verschil.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Moet je dat toch niet tijdens een wedstrijd hele tijd gaan benadrukken?

Dat ben ik met je eens. De man had helemaal niet zo'n beroerd jaar. Daarom is het ook zo vreemd dat hij zelf zo maf doet. Een dag van tevoren ineens met hele lichte pijltjes gaan gooien enzo. Dat doe je niet als je veel vertrouwen hebt in je eigen kunnen. En dan dat interview erna, waarin hij min of meer zijn eigen afscheid aankondigde.

Misschien dat hij deze pot er nog uitsleept, omdat Painter ook niet echt uitstraalt dat hij er klaar voor is om Taylor op te vreten. Maar dat is dan zijn geluk. Tegen elke willekeurige top-20 speler had hij nu 2-0 achter gestaan.
 

gevegt

Well-known member
Apart, want vanmiddag had ik dat zelf dus bij Suljovic i.t.t. Pallett. Dat zagen de verslaggevers dan weer anders.

Ik heb het gevoel dat ze bij grotere spelers gewoon de kant van 'het volk' kiezen.
Alles voor de kijkcijfers.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Apart, want vanmiddag had ik dat zelf dus bij Suljovic i.t.t. Pallett. Dat zagen de verslaggevers dan weer anders.

Die verslaggevers van de middag moet je helemaal niet serieus nemen. Dat is die verschrikkelijke Niels de Ruiter en een nog ergere idioot ernaast. Middagje met die twee en je verlangt heel erg naar de mannen die er nu zitten. En toegegeven, Nieuwlaat is een uitstekende commentator. Alleen nu wel een beetje irritant, zoals je al zei.
 

A345

New member
Ik heb het gevoel dat ze bij grotere spelers gewoon de kan van 'het volk' kiezen.
Alles voor de kijkcijfers.
Nouja, ik vind Nieuwlaat en die andere (Frank?) heel kundig en vaak ook erg prettig in het gehoor liggen, maar na elke mindere beurt van Taylor doen ze alsof het vroeger niet zo was. Alsof hij toen nooit een keer 55 gooide o.i.d. Dat overdreven gedoe altijd.
 

gevegt

Well-known member
Nouja, ik vind Nieuwlaat en die andere (Frank?) heel kundig en vaak ook erg prettig in het gehoor liggen, maar na elke mindere beurt van Taylor doen ze alsof het vroeger niet zo was. Alsof hij toen nooit een keer 55 gooide o.i.d. Dat overdreven gedoe altijd.

Als Barney gooit hebben ze het over 'lekker relaxt' terwijl zelfs ik kon zien dat hij mentaal eigenlijk een wrak was.
 

Pascallovic

Well-known member
Nouja, ik vind Nieuwlaat en die andere (Frank?) heel kundig en vaak ook erg prettig in het gehoor liggen, maar na elke mindere beurt van Taylor doen ze alsof het vroeger niet zo was. Alsof hij toen nooit een keer 55 gooide o.i.d. Dat overdreven gedoe altijd.
Zo vaak als nu kwam het niet voor. Net als dubbels missen met 3 pijlen in de hand. Dat deed ie vroeger echt niet zo vaak als de laatste jaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan