Je bent 45 jaar en ziet er uit als een Bassie.
Tja.
Ik heb hem nooit ontmoet, maar ik geloof je direct.Wel een aardige kerel in tegenstelling tot Taylor, Wade, Lewis en Barney.....
Ik heb hem nooit ontmoet, maar ik geloof je direct.
Wel een aardige kerel in tegenstelling tot Taylor, Wade, Lewis en Barney.....
Lewis is toch een prima kerel verder? Een van mijn favorieten in ieder geval en komt altijd wel goed op mij over.
Ik word van de commentators wel weer een beetje moe. Die doen alsof Taylor niet meer meedoet en het al een afgelopen zaak is. Hou op hoor. Vorig jaar nog een finaleplaats, verder een wat minder jaar. Maar dat wil niet zeggen dat je het niet meer kan of dat het klaar is.
Moet je dat toch niet tijdens een wedstrijd hele tijd gaan benadrukken?Hij doet zelf alsof het klaar is, dat is het verschil.
Moet je dat toch niet tijdens een wedstrijd hele tijd gaan benadrukken?
Die verslaggevers zijn gewoon heel gevoelig voor de 'gun factor'.
En Painter, ja..die loopt al wat jaartjes mee, maar is ook gewoon een hork op het podium natuurlijk.Die verslaggevers zijn gewoon heel gevoelig voor de 'gun factor'.
Apart, want vanmiddag had ik dat zelf dus bij Suljovic i.t.t. Pallett. Dat zagen de verslaggevers dan weer anders.
Apart, want vanmiddag had ik dat zelf dus bij Suljovic i.t.t. Pallett. Dat zagen de verslaggevers dan weer anders.
Nouja, ik vind Nieuwlaat en die andere (Frank?) heel kundig en vaak ook erg prettig in het gehoor liggen, maar na elke mindere beurt van Taylor doen ze alsof het vroeger niet zo was. Alsof hij toen nooit een keer 55 gooide o.i.d. Dat overdreven gedoe altijd.Ik heb het gevoel dat ze bij grotere spelers gewoon de kan van 'het volk' kiezen.
Alles voor de kijkcijfers.
Nouja, ik vind Nieuwlaat en die andere (Frank?) heel kundig en vaak ook erg prettig in het gehoor liggen, maar na elke mindere beurt van Taylor doen ze alsof het vroeger niet zo was. Alsof hij toen nooit een keer 55 gooide o.i.d. Dat overdreven gedoe altijd.
Zo vaak als nu kwam het niet voor. Net als dubbels missen met 3 pijlen in de hand. Dat deed ie vroeger echt niet zo vaak als de laatste jaren.Nouja, ik vind Nieuwlaat en die andere (Frank?) heel kundig en vaak ook erg prettig in het gehoor liggen, maar na elke mindere beurt van Taylor doen ze alsof het vroeger niet zo was. Alsof hij toen nooit een keer 55 gooide o.i.d. Dat overdreven gedoe altijd.