Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Oei dat was wel erg slordig van Suljovic. Pallett vergeet te profiteren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha een beetje het trucje van de ander uit de kast te halen. Dat gaat natuurlijk niet werken. Pakt hem uiteindelijk de beurt erna wel.
 

A345

New member
Wordt inderdaad niet goed van dat gezeur over Suljovic. Ja hij wacht wel eens wat langer, so what. Snap ook niet waar die Pallett zo gefrustreerd over is, behalve dan zijn eigen gemiste kansen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alleen al voor de heren commentators hoop je dat Suljovic door gaat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook geen probleem met hem. Hij kan echt wel gooien en doet niks verkeerd in mijn ogen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha ze zijn echt nog oprecht verbaasd dat Pallett zijn honderdste dubbelpoging mist.
 

A345

New member
Dit psychologische aspect van darts vind ik zo mooi. Dat momentum kan letterlijk binnen drie worpen helemaal bij de ander liggen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Spannende partij weer. Ik erger me wel aan die Pallett. Duidelijk nog onervaren. Wel jammer van die 9-darter.

Suljovic pakt 'm. Goed voor mijn bracket! Op eentje na (Evans - Caven) alles goed tot nu toe. Dat hebben er wel meer denk ik.
 

Shayman

New member
Bracket nog niet lekker, 5 al fout (ik had ook wat gokjes ingebouwd en 4 daarvan had ik in de volgende ronde laten laten verliezen). Gisteren wel genoten trouwens, vandaag nog niks gezien.
 

Pascallovic

Well-known member
Alles goed in het bracket voorlopig. Had in deze fase ook niet echt verrassingen voorspelt. Het verschil in niveau is in de meeste gevallen nog te groot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had Kevin op doorgaan, maar Van Barneveld stond er gisteren weer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik had Caven en Van der Voort fout. Caven was een foutje, maar dat is achteraf makkelijk lullen. Vanavond heb ik Painter door. Dat zullen er weinig hebben, maar ik heb totaal geen vertrouwen in Taylor, sinds hij gezegd heeft dat hij aan stoppen denkt.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik had Caven en Van der Voort fout. Caven was een foutje, maar dat is achteraf makkelijk lullen. Vanavond heb ik Painter door. Dat zullen er weinig hebben, maar ik heb totaal geen vertrouwen in Taylor, sinds hij gezegd heeft dat hij aan stoppen denkt.
Taylor roept al 10 jaar dat hij aan stoppen denkt. Dat moet je niet te serieus nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan