Darten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
:cab:

Lol jij hebt er echt de ballen verstand van.

Enkele getallen zijn onwenselijk om op te komen als je snel wilt uit gooien bv 98 (dubbel 19 is geen favoriet van iemand)99, 119, 159, 162, 163, 165 , 166 , 168 en 169.

Dus deze top darters rekenen al in de 300 om ergens uit te komen die niet bij bovenstaande te staan.

Vanaf 303. Gooi je 7x 19 dan kun je proberen 170 uit te gooien.

Ik heb er misschien geen verstand van, maar de koele cijfers zeggen toch iets anders. Ik durf te beweren dat daarom Barney daarom nu zo vaak op 32 uit wil komen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb er misschien geen verstand van, maar de koele cijfers zeggen toch iets anders. Ik durf te beweren dat daarom Barney daarom nu zo vaak op 32 uit wil komen.

Waar zit het verschil tussen bv 71 en 72 in dan ?

En elke darter wil zeer graag op 32 uit komen al zul je dat nu bij Barney niet echt zeggen.
 

gevegt

Well-known member
Waar zit het verschil tussen bv 71 en 72 in dan ?

En elke darter wil zeer graag op 32 uit komen al zul je dat nu bij Barney niet echt zeggen.

Het gaat niet om de 71 of 72, maar de weg die je aflegt naar de meeste kans om met het minst aantal pijlen op de meest ideale dubbel uit te komen. Vrij simpele wiskunde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb er misschien geen verstand van, maar de koele cijfers zeggen toch iets anders. Ik durf te beweren dat daarom Barney daarom nu zo vaak op 32 uit wil komen.

Dan is die 71 waar jij het over had juist ideaal. Tr13 gooien en je hebt er twee pijlen voor.
 

gevegt

Well-known member
Leg het mij maar even uit hoe jij diverse getallen wilt uitgooien.

Je weet toch best dat je moet terugrekenen. Wiskundig gezien doe je dat met de macht twee. Het binaire stelsels kan je daarmee helpen.
De rest van de uitleg laat ik graag aan JMD of Friesland over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan