MWLC
Well-known member
Voorrondes toch?
Heb geen flauw idee.
Voorrondes toch?
Jan Dekker tegen Lisa Ashton...
Wat wil je nu zien dan?Vandaag begint toch het WK,en dat zou toch op RTLZ worden uitgezonden? Zie helemaal niks.
Is dat nu bezig?
RTLZ is de beurszender. Ik geloof er niks van dat die darten zouden gaan uitzenden. Los van het feit dat er geen middagsessie is vandaag en er nu sowieso niet gespeeld wordt. Hoe ze het met de EL vanavond gaan aanpakken weet ik niet, maar volgens mij moeten ze die verplicht uitzenden op RTL7.Vandaag begint toch het WK,en dat zou toch op RTLZ worden uitgezonden? Zie helemaal niks.
RTLZ is de beurszender. Ik geloof er niks van dat die darten zouden gaan uitzenden.
Heb het eindelijk gevonden. Vanavond om 20:00 op RTLZ.
Voorrondes en eerste ronde wordt door elkaar gespeeld, net als in vorige jaren.Voorrondes toch?
Ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
En waarom hebben wij dat dan niet gedaan?
Er zijn geen voorrondes meer. De geplaatste spelers stromen in de 2e ronde in. Winnaar van de Zwaan/Kumar speelt dus vanavond zowel zijn eerste als 2e ronde partij. Niet heel eerlijk naar mijn mening.Voorrondes en eerste ronde wordt door elkaar gespeeld, net als in vorige jaren.
Voorronde was ook altijd een korter format dan de ronde die later op de avond gespeeld werd. (Vorig jaar best of 3 sets). Nu is het gewoon 2x best of 5 sets op een avond.Die eerste rondes hebben de voorronde vervangen. Principe is verder niet aangepast. Eerste wedstrijd een eerste ronde die ook de laatste wedstrijd speelt
EDIT: Niet waar wat ik zeg. Vandaag te maken met het feit dat de wereldkampioen altijd op de eerste avond speelt.