Darten

Pascallovic

Well-known member
Vandaag begint toch het WK,en dat zou toch op RTLZ worden uitgezonden? Zie helemaal niks.
RTLZ is de beurszender. Ik geloof er niks van dat die darten zouden gaan uitzenden. Los van het feit dat er geen middagsessie is vandaag en er nu sowieso niet gespeeld wordt. Hoe ze het met de EL vanavond gaan aanpakken weet ik niet, maar volgens mij moeten ze die verplicht uitzenden op RTL7.
 

Pascallovic

Well-known member
Voorrondes en eerste ronde wordt door elkaar gespeeld, net als in vorige jaren.
Er zijn geen voorrondes meer. De geplaatste spelers stromen in de 2e ronde in. Winnaar van de Zwaan/Kumar speelt dus vanavond zowel zijn eerste als 2e ronde partij. Niet heel eerlijk naar mijn mening.
 

Reinoud

Well-known member
Die eerste rondes hebben de voorronde vervangen. Principe is verder niet aangepast. Eerste wedstrijd een eerste ronde die ook de laatste wedstrijd speelt

EDIT: Niet waar wat ik zeg. Vandaag te maken met het feit dat de wereldkampioen altijd op de eerste avond speelt.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Die eerste rondes hebben de voorronde vervangen. Principe is verder niet aangepast. Eerste wedstrijd een eerste ronde die ook de laatste wedstrijd speelt

EDIT: Niet waar wat ik zeg. Vandaag te maken met het feit dat de wereldkampioen altijd op de eerste avond speelt.
Voorronde was ook altijd een korter format dan de ronde die later op de avond gespeeld werd. (Vorig jaar best of 3 sets). Nu is het gewoon 2x best of 5 sets op een avond.
 

Reinoud

Well-known member
Ja klopt. Het is een volwaardige ronde geworden. Er zijn nu ook meer mensen die een extra ronden moeten spelen.
 
Bovenaan