Nu moet die falende kut Fries weer.
Die gast koste mij de vorige keer een (onterechte) ban.
Wat zei je ook alweer?
Nu moet die falende kut Fries weer.
Die gast koste mij de vorige keer een (onterechte) ban.
Wat zei je ook alweer?
Ging het een beetje?Berry wint! En dus moet hij deze week nog een partij gaan gooien.
Ga er maar eens staan.
Ging het een beetje?
Ik wil voor dat geld best wel wat pijltjes in een bord gooien.
Gister werd het ook erger naarmate de wedstrijd vorderde. Wordt nog wat volgende ronde met best of 19.Eerste paar legs wel. Maar zodra er druk op kwam te staan, was het weer bar en boos. Het is dat Menzies 7 matchdarts heeft gemist en Berry zijn vijfde matchdart er wel in gooide.
Ik vind de reacties vanuit de gehele dartswereld wel mooi trouwens.
Gister werd het ook erger naarmate de wedstrijd vorderde. Wordt nog wat volgende ronde met best of 19.
Snel qua legs, maar niet qua tijd. Mensur is niet snel natuurlijk en met die darteritus en minimaal 1 pauze tussendoor kan het best even duren.Waarschijnlijk tegen Mensur. Kan snel klaar zijn.
Snel qua legs, maar niet qua tijd. Mensur is niet snel natuurlijk en met die darteritus en minimaal 1 pauze tussendoor kan het best even duren.
Hij kon over 3 wedstrijden in totaal 15 legs verliezen en hij verliest er 14. Dan kan lig je er gewoon terecht uit.Jammer voor Jeffrey de Zwaan, die wint 12 van de 15 mogelijke legs en ligt eruit.
In zo'n kort format zijn zulke gemiddeldes niet heel schokkend meer.Al 19 gemiddeldes boven de 100. En ook nog diverse keren 98/99 gemiddeld. Plus bijna elke partij is spannend en gaat ergens om. Genieten!