Mispoes!Clayton gaat winnen btw.
Dat weet ik.Maar ik zit er wel eens vaker naast.
Smith komt daar mijn inziens wel bij in de buurt hoor. Gooit ook zo makkelijk.Als het loopt bij Gary, ziet het er bij niemand mooier uit als hij hem. Jammer dat hij en Cross elkaar al zo vroeg tegenkomen.
Klopt qua werpstijl, en zo zijn er nog wel een paar. Maar bij Anderson komen die pijlen, met zwarte punten, ook zo prachtig mooi in het bord.Smith komt daar mijn inziens wel bij in de buurt hoor. Gooit ook zo makkelijk.
Moest van de week wel lachen om Niels de Ruiter. Die zei "Searle ziet er dan wel woest uit, het is één van de vriendelijkste mensen die ik ooit ben tegengekomen". Ja, dat zijn metalheads. We hebben weliswaar lang haar, tattoo's en doodshoofden op onze shirts. Maar weinig volk vredelievender dan wij.Hup Hippie!
Sinds wanneer heb jij lang haar?Moest van de week wel lachen om Niels de Ruiter. Die zei "Searle ziet er dan wel woest uit, het is één van de vriendelijkste mensen die ik ooit ben tegengekomen". Ja, dat zijn metalheads. We hebben weliswaar lang haar, tattoo's en doodshoofden op onze shirts. Maar weinig volk vredelievender dan wij.
Op festivals nooit vechtpartijen meegemaakt. Inderdaad heel relaxed altijdMoest van de week wel lachen om Niels de Ruiter. Die zei "Searle ziet er dan wel woest uit, het is één van de vriendelijkste mensen die ik ooit ben tegengekomen". Ja, dat zijn metalheads. We hebben weliswaar lang haar, tattoo's en doodshoofden op onze shirts. Maar weinig volk vredelievender dan wij.
En de dynamo festivals waren ook geweldig om mee te maken....Ja, die zijn echt super relaxed. In de hardrock kroeg op Stratum ook nooit gezejk gehad. Als je daar met je zatte kop tegen iemand aanliep bood je allebei je excuses aan.
Vind jij Cross een mooie werpstijl hebben?Klopt qua werpstijl, en zo zijn er nog wel een paar. Maar bij Anderson komen die pijlen, met zwarte punten, ook zo prachtig mooi in het bord.