Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als het loopt bij Gary, ziet het er bij niemand mooier uit als hij hem. Jammer dat hij en Cross elkaar al zo vroeg tegenkomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Moest van de week wel lachen om Niels de Ruiter. Die zei "Searle ziet er dan wel woest uit, het is één van de vriendelijkste mensen die ik ooit ben tegengekomen". Ja, dat zijn metalheads. We hebben weliswaar lang haar, tattoo's en doodshoofden op onze shirts. Maar weinig volk vredelievender dan wij.
 

gevegt

Well-known member
Moest van de week wel lachen om Niels de Ruiter. Die zei "Searle ziet er dan wel woest uit, het is één van de vriendelijkste mensen die ik ooit ben tegengekomen". Ja, dat zijn metalheads. We hebben weliswaar lang haar, tattoo's en doodshoofden op onze shirts. Maar weinig volk vredelievender dan wij.
Sinds wanneer heb jij lang haar?
 

Miramar

Well-known member
Moest van de week wel lachen om Niels de Ruiter. Die zei "Searle ziet er dan wel woest uit, het is één van de vriendelijkste mensen die ik ooit ben tegengekomen". Ja, dat zijn metalheads. We hebben weliswaar lang haar, tattoo's en doodshoofden op onze shirts. Maar weinig volk vredelievender dan wij.
Op festivals nooit vechtpartijen meegemaakt. Inderdaad heel relaxed altijd
 

zwammy

Well-known member
Ja, die zijn echt super relaxed. In de hardrock kroeg op Stratum ook nooit gezejk gehad. Als je daar met je zatte kop tegen iemand aanliep bood je allebei je excuses aan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Klopt qua werpstijl, en zo zijn er nog wel een paar. Maar bij Anderson komen die pijlen, met zwarte punten, ook zo prachtig mooi in het bord.
Vind jij Cross een mooie werpstijl hebben?

Ik erger me kapot aan dat geschud en geknik. Net zo'n knikkend hondje op het dashboard of op de hoedenplank.

Anderson en Smith mee eens. Net als een Van Barneveld.
 
Bovenaan