Darten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gary Anderson heeft het ook gezien, hij trekt zich terug uit de Premier League. Officieel door een rugblessure, maar het recente gezeur van hem is bij veel darters in het verkeerde keelgat geschoten

Whitlock of Chisnall zal 'm wel vervangen, al mag de PDC zelf besluiten wie er meedoet
 

Pascallovic

Well-known member
Hopelijk dan Chizzy in plaats van Shitlock die de laatste 3 grote toernooien telkens in de eerste ronde dat ie meedeed is uitgeschakeld.
 

de waan

Well-known member
Negen verschillende vervangers dus. Jonge talenten een kans willen geven en dan met John Henderson aankomen. :eek:mg:

Wat is er trouwens met Anderson en gezeur? Ik heb wat gemist kennelijk?
 

Pascallovic

Well-known member
Negen verschillende vervangers dus. Jonge talenten een kans willen geven en dan met John Henderson aankomen. :eek:mg:
Dat zogenaamde grote talent Max Hopp mag ook komen opdraven. Nog steeds slechts de nummer 31 van de wereld. Beetje jammer ook dat ze buiten mededinging meedoen en dus geen punten krijgen, maar slechts de overige spelers punten kunnen kosten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Negen verschillende vervangers dus. Jonge talenten een kans willen geven en dan met John Henderson aankomen. :eek:mg:

Wat is er trouwens met Anderson en gezeur? Ik heb wat gemist kennelijk?

Anderson vind dat iemand als Price veel te ver gaat op het podium. Met Price heeft hij een punt, maar hij vind dat je moet gooien, je pijlen moet pakken en teruglopen. Er is een tussenweg natuurlijk.
 

Maasveld

Well-known member
Dat zogenaamde grote talent Max Hopp mag ook komen opdraven. Nog steeds slechts de nummer 31 van de wereld. Beetje jammer ook dat ze buiten mededinging meedoen en dus geen punten krijgen, maar slechts de overige spelers punten kunnen kosten.
Dat is hoger dan Michael van Gerwen op die leeftijd.
 

Reinoud

Well-known member
Talent en lokale favorieten toch? Vind het wel een leuke oplossing. Al kan in mij goed voorstellen dat er wat darters zwaar teleurgesteld zijn.
 

Bestaat niet meer

Well-known member
Dag 1 begon met 20 Nederlanders op 160 deelnemers bij UK Open, na 1e middagsessie zaten er nog 9 bij de laatste 64. Morgenmiddag als laatste 32 begint is Wattimena enig overgebleven Nederlander in toernooi.
 
Bovenaan